Scaler - opis gry
Scaler to trójwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana przez studio Artificial Mind & Movement (A2M) i wydana w Europie przez Global Software. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 2, Xbox oraz GameCube.
Fabuła - Scaler
Scaler to przezwisko głównego bohatera gry, Bobby’ego Jenkinsa, który uwielbia zwierzęta, zwłaszcza jaszczurki. Mieszka on w sąsiedztwie niejakiego Leona, szalonego naukowca, który pracuje właśnie nad urządzeniem zdolnym otwierać portale między światami. Eksperymenty z nim niosą jednak z sobą konsekwencje. W efekcie do naszego świata dostaje się Looger, tutejszy szwarchcarakter, wraz ze swoimi pomagierami, z którymi zamierza zrealizować niecne zamiary. Bobby, jako jedyny znający intrygę przybyszów, zostaje porwany i potraktowany elektrowstrząsami, lecz przez nieuwagę jednego z najeźdźców otwarty zostaje portal przez który bohater ucieka i pozyskuje moce pozwalające mu przemieniać się w humanoidalnego niebieskiego jaszczura.
Rozgrywka - Scaler
Podczas zmagań Scaler przemierza różne fantastyczne miejscówki walcząc z napotykanymi przeciwnikami, omijając rozmaite przeszkadzajki itd. Jego największym atutem jest zdolność przemieniania się w różne stworzenia. Jest ich pięć i każde z nich dysponuje innymi umiejętnościami, które przydają w trakcie przygody. Bakudan potrafi tworzyć bomby, Krock toczyć się, Doozum latać, Fruzard strzelać specjalnymi pociskami, zaś Swoom pływać.
Ważne są znajdźki porozmieszczane na poszczególnych planszach. Są to Klokkies, które pozwalają pozyskiwać nowe zdolności i ulepszać stare, kryształy których sto odblokowuje alternatywne zakończenie (można dzięki nim również rozbudowywać galerie z ilustracjami), oraz jaszczurze jaja otwierające dostęp do nowych leveli.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych