Shank 2

Shank 2

7,4
91 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.2
PS3 7.5
X360 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Klei Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka chodzona,   Platformowa
Śr. czas:
6.5 godzin
Liczba graczy:
2
Premiery
Świat:
07.02.2012
Europa:
07.02.2012
Polska:
08.02.2012
Producent:
Klei Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka chodzona,   Platformowa
Śr. czas:
6.5 godzin
Liczba graczy:
2
Premiery
Świat:
07.02.2012
Europa:
07.02.2012
Polska:
08.02.2012

Shank 2 - opis gry

Shank 2 jest grą akcji z gatunku beat’em up stworzoną przez studio Klei Entertainment i wydaną przez Electronic Arts w lutym 2012 roku na PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360 w dystrybucji cyfrowej. „Dwójka” jest bezpośrednią kontynuacją pierwszego Shanka, który ukazał się w 2010 roku.

Fabuła w Shank 2, podobnie jak było to w oryginale, nie ma większego znaczenia. Historia opowiedziana w grze stanowi tylko pretekst do przedzierania się przez dziesiątki oponetów. Główny bohater gry Shank, który pragnie raz na zawsze zerwać ze swoją przeszłością, wraca do swojego rodzinnego miasteczka. Jednakże i tam wpada w ogromne kłopoty, gdy jedna z bliskich mu osób zostaje porwana. Pod pretekstem zemsty Shank wyrusza w pościg. Nie będzie walczył jednak sam, ponieważ pomoże mu w tym kruczowłosa Corina, nad którą raz podczas kampanii kontrolę przejmie gracz.

Rozgrywka w „dwójce” do złudzenia przypomina część pierwszą, choć twórcy pokusili się o kilka nowości. System walki jest praktycznie identyczny, zmienił się za to sposób korzystania z ekwipunku, gdyż przed każdą misją możemy wybrać swój własny. Składa się z trzech kategorii - ostrze, broń dystansowa (noże, pistolety, strzelba) oraz broń ciężka (maczety, piła czy młot). Arsenał dla Coriny jest nieco inny - gracz ma dostęp do rewolera, uzi, miecza, a nawet kosy. Autorzy nie zapomnieli też o broni miotanej, a do wyboru poza granatami mamy teraz koktajle mołotowa oraz miny. W dalszym ciągu ciosy można łączyć w dowolne kombinacje i eliminować przeciwników na wiele sposobów, również z wykorzystaniem broni pozostawionej przez nich samych. Im dłuższą kombinację wykona gracz, tym więcej punktów otrzymuje. Dodano także medale, z których kilka odpowiada trofeom/osiągnięciom. Kampanię można przechodzić tylko w pojedynkę, a dla osób spragnionych kooperacji ponownie przygotowany został osobny tryb.

Pierwszą odsłonę Shank wyróżniała przede wszystki oprawa wizualna stylizowana na komiks. „Dwójka” wygląda jeszcze lepiej, gdyż każda postać i obiekty są w dwukrotnie większej rozdzielczości. Obrazu całości dopełnia dynamiczny soundtrack autorstwa Vincenta DeVera i Jasona Garnera.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Shank 2

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper