Shin Megami Tensei: Devil Summoner: Raidou Kuzunoha vs. The Soulles Army - opis gry
Shin Megami Tensei: Devil Summoner: Raidou Kuzunoha vs. The Soulless Army to japońska gra RPG wyprodukowana przez Atlus. Za jej wydanie na Starym Kontynencie odpowiadało Koei. W odróżnieniu od poprzednich Megatenów "Devil Summoner: Raidou Kuzunoha..." oferował system walki bardziej nastawiony na akcję.
Głównym bohaterem gry jest Raidou Kuzunoha XIV, przedstawiciel kolejnego pokolenia detektywów specjalizujących się w rozwiązywaniu spraw paranormalnych. Jego rodzina ma też inny rzadko spotykany talent - potrafi przyzwać demony.
Akcja dzieje się w Japonii. Jest rok 1931, wciąż trwa epoka Taisho. Rozpoczyna się industrializacja, dzięki której w przyszłości KKW stanie się jedną z największych potęg gospodarczych na świecie. Punktem wyjścia dla gry jest z pozoru banalna sprawa, która kończy się starciem z demonem. Raidou Kuzunoha będzie musiał się dowiedzieć, co było powodem jego obecności w świecie materialnym. Dość rzec, że zaowocuje to intrygą znacznie grubszą, niż początkowo mogłoby się wydawać.
W grze pojawiają się elementy charakterystyczne dla Megatenów, ale cechą szczególną Devil Summonera: Raidou Kuzunoha... jest jego system bardziej nastawiony na akcję, niż wstukiwanie komend. Oczywiście możemy przyzywać demony (można również dokonywać ich fuzji), tak jak w głównych częściach serii, lecz podczas potyczek kieruje nimi sztuczna inteligencja. Walki przenoszą nas na oddzielne pole bitwy, choć w ich trakcie możemy się poruszać i atakować w czasie rzeczywistym. Do naszej dyspozycji oddano miecze i broń palną, ale do tego dochodzą też różne inne przydatne umiejętności, jak blok redukujący otrzymywane obrażenia. Poza walką angażujemy się w rozwiązywania spraw, na co składa się eksploracja miasta, rozmowy z NPC-ami, poszukiwanie informacji itd. W takich momentach mogą również przydać się zdolności niektórych demonicznych pomocników.
Po przejściu głównego wątku otrzymujemy dostęp do New Game Plus, gdzie czeka na nas między innymi nowy, wyższy poziom trudności, nieskończona ilość normalnej amunicji, dodatkowy side-quest i nie tylko.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych