Silent Scope - opis gry
Silent Scope to tzw. strzelanina "na szynach" wyprodukowana przez Konami najpierw z myślą o automatach, a potem przeniesiona na konsole (Dreamcast, PS2, GBA) oraz urządzenia mobilne. Tytuł ukazał się też na Xboxie, ale tylko w ramach składanki zawierającej wszystkie trzy części serii.
W momencie premiery Silent Scope zwróciło uwagę graczy dzięki karabinowi snajperskiemu przymocowanemu do automatu z grą, co pozwalało głębiej wkręcić się zabawę. Wersja konsolowa ukazała się rok po premierze oryginalnej wersji, najpierw wychodząc na Dreamcasta, a później na PlayStation 2, ale już bez tej przystawki.
W założeniach Silent Scope przypomina inne strzelanki z automatów (jak np. seria Time Crisis bądź Virtual Cop). Nasze zadanie jest proste - wyeliminować wszystkich oprychów wyrabiając się w odpowiednim czasie. Różnica leży gdzie indziej. Jako policyjny snajper robotę wykonujemy bowiem na odległość, a nie dewastując wszystko w najbliższym otoczeniu, toteż dobre oko jest tu niezwykle istotne.
Jak bywa w przypadku konwersji z automatów, gra nie należy do najdłuższych pod słońcem, ale choć kampania nie grzeszy długością, tytuł oferuje przynajmniej pewne replayability i możliwość wyboru własnej drogi podczas misji (o sposobności do wykręcania lepszych wyników nie wspominając). Sytuacje, w jakich się znajdziemy, to między innymi pościgi samochodowe, odbijanie zakładników czy walki z bossami, więc atrakcji podnoszących ciśnienie nie brakuje. Dla tych, którzy nie są pewni swoich umiejętności, przygotowano także tryb treningowy.
Silent Scope w wersji na konsole stacjonarne nie posiadał multiplayera. Ma go natomiast wersja na GBA, gdzie nie tylko dodano multi dla czterech osób, ale także zupełnie nowe poziomy.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych