Skulls of the Shogun - opis gry
Skulls of the Shogun to strategia turowa wyprodukowana przez niezależne studio 17-BIT. Jej sceną jest feudalna Japonia, a inspiracją seria Advance Wars. Tytuł ukazał się m.in. na PC, Xboxa 360 oraz PlayStation 4.
Fabuła wpycha nas w buty pewnego japońskiego generała, który podczas bitwy zostaje zdradzony i zabity. Podróżując do krainy umarłych dowiaduje się, po pierwsze, kim był zdrajca, a po drugie - że przypisał on sobie wszystkie zasługi poległego dowódcy. Sprawa jest prosta - główny bohater postanawia zemścić się, biorąc pod swoje dowództwo armie umarlaków.
Skulls of the Shogun inspiruje się serią Advance Wars, ale wprowadza też do formuły rozwiązania unikalne dla siebie. Dla przykładu - w grze nie ma szachownicy po której poruszają się jednostki nasze i naszego przeciwnika. Zamiast tego mamy całkowitą kontrolę nad ruchami wojska. Podkomendni mogą wykonywać różne czynności, jednak podjęcie ich wymaga posiadania specjalnych przedmiotów, zwojów, niezależnie od tego czy chodzi o natarcie, obronę, polowanie, budowanie itd.
W grze 17-BIT możemy budować trzy rodzaje “obiektów”. Są to pola ryżowe, świątynie oraz miejsca do dokonywania ‘przyzwań’. Pola ryżowe pozwalają nam zdobyć tutejszą walutę, świątynie dają dostęp do jednostek ze specjalnymi umiejętnościami, a ostatni ze wspomnianych obiektów przyzywa normalne wojska.
W Skulls of the Shogun znajdziemy standardową kampanię oraz multiplayer, który oferuje trzy dodatkowe warianty zabawy. Skulls Anywhere umożliwia graczom prowadzenie potyczek niezależnie od posiadanego sprzętu (tzw. cross-play), Skulls Online to starcia sieciowe, a w Skulls on the Couch mamy do czynienia z lokalnym, kanapowym multi. W obu przypadkach zmagać się mogą maksymalnie cztery osoby.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych