Skydive: Proximity Flight - opis gry
Skydive: Proximity Flight to realistyczny symulator skoków spadochronowych stworzony przez studio Gaijin Entertainment, w którym główną rolę odgrywają skoczkowie ubrani w kombinezon wingsuit. Zadaniem gracza jest wykonywanie różnych akrobacji powietrznych.
Rozgrywka - Skydive: Proximity Flight
Tytułowy skydiving polega bowiem na założeniu kombinezonu, który między nogami i pod pachami ma błony pozwalające szybować niczym Pteromyini – latające wiewiórki. Owe gryzonie przemieszczają się skacząc z drzew, rozpościerając kończyny i szybując do celu. Ludzie podpatrywali sprytne ssaki i wykorzystali ich wrodzone atuty. Dodali jedynie spadochron, by móc skakać z większych wysokości i lądować w całości.
W grze znalazło się kilka trybów rozgrywki. Kolejno są to Challenges, czyli zestaw tras, które nauczą Was podstawowych i bardziej zaawansowanych manewrów oraz trików. Adrenaline – wyścig z trzema przeciwnikami, Freestyle, pozwalający na swobodne loty. Friends Challenges – zadania tworzone przez graczy. Zanim rzucimy się w dół możemy jeszcze wybrać zawodnika z bogatej palety, którzy różnią się trzema parametrami – waga, prędkość, sterowność. Podczas lotu musicie nabijać licznik punktów i uzyskać przewagę nad konkurentami. Cyferki wpadają za nurkowanie, różne triki (np. beczki), loty jak najbliżej ziemi i zgrabne lądowania. Zaliczenie uderzenia nie oznacza końca gry, bo możecie skorzystać z wyścigowego manewru w postaci cofnięcia czasu o kilka sekund.
Poziomy są zazwyczaj bardzo krótkie – w szczególności w pierwszym z trybów i łatwe. Przechodząc jednak do wyścigów zaczyna się zabawa, a trasy komplikują się bardzo szybko. Zdobycie pierwszego miejsca nie jest już takie banalne i wymaga nauki gdzie oraz kiedy najlepiej stosować adrenaline (pasek nabijany za wykonywanie trików i lot na niskiej wysokości). W ramach urozmaicenia twórcy zaimplementowali cztery kamery – TPS, FPS oraz dwie znad nóg. Gra świetnie wykorzystuje teżakcelerometr i żyroskop Dual Shocka, na których opiera sie umiejętne sterowanie postacią.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych