SolSeraph

SolSeraph

10,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 10.0
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
ACE Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Strategiczna
Premiery
Świat:
10.07.2019
Europa:
10.07.2019
Polska:
10.07.2019
Producent:
ACE Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Strategiczna
Premiery
Świat:
10.07.2019
Europa:
10.07.2019
Polska:
10.07.2019

SolSeraph - opis gry

SolSeraph to gra łącząca cechy zręcznościówek i strategii. Za jej produkcję odpowiadało studio Ace Team, a za wydanie Sega. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PS4, Xbox One i Switch.

Akcja SolSeraph rozgrywa się w fantastycznym świecie inspirowanym mitami greckimi. Dwa wielkie bóstwa po stworzeniu wszechświata, w tym i ludzi, czyli ich ulubionego dzieła, postanawiają się wycofać. Inne plany mają jednak młodsi bogowie, którzy z dręczenia ludzi czynią sobie zabawę. W wyniku pożarów, burz oraz potopów mieszkańcy Ziemi rozpierzchają się po wszystkich jej zakątkach, dzieląc na pomniejsze plemiona i walcząc o przeżycie. Jako Helios, półbóg posiadający zdolność manipulowania pogodą, musimy im pomóc.

Dalsza część tekstu pod wideo

SolSeraph pod względem rozgrywki przypomina kultową serię ActRaiser, której dwie części zostały wydane na SNES-ie. Tak jak i tam nasze poczynania sprowadzają się do wykonywania dwóch czynności. Ta pierwsza to rozbudowywanie i zarządzanie osadami, kiedy SolSeraph przypomina prostą grę strategiczną z elementami tower defense. Decydujemy wówczas, jakie obiekty stawiać (budynki, farmy, fortyfikacje), a gdy przychodzi co do czego, pomagamy osadnikom odpierać ataki potworów, do których dochodzi regularnie.

Kiedy indziej musimy opuścić niebiańskie pielesze i zacząć działać na powierzchni, by zapuścić się do jaskiń zamieszkanych przez potwory. Wówczas zupełnie zmienia się perspektywa: zamiast strategii mamy do czynienia z dwuwymiarowym action-platformerem. Te sekcje pozwalają nam zdobywać dopałki, które rozwijają potencjał Heliosa, np. zwiększają ilość jego zdrowia i many albo wyposażają go w zupełnie nowe moce (aby je zyskać, najpierw należy pokonać bossa).

Muzyczny motyw z openingu gry napisał znany japoński kompozytor Yuzo Koshiro. Za fabułę odpowiada natomiast Jonas Kyrazes (The Talos Principle, The Sea Will Claim Everything). 

Wideo - SolSeraph

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper