Space Hulk: Ascension

Space Hulk: Ascension

9,2
5 oceny

Ocena wg platformy:

PC 9.3
PS4 9.0
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Full Control
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
12.11.2014
Europa:
12.11.2014
Producent:
Full Control
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
12.11.2014
Europa:
12.11.2014

Space Hulk: Ascension - opis gry

Space Hulk: Ascension to strategia turowa wyprodukowana i wydana przez duńskie studio Full Control. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz na PlayStation 4. Jego akcja rozgrywała się w uniwersum Warhammer 40,000.

Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki otrzymujemy do wyboru jeden z trzech oddziałów kosmicznych marines: Ultramarines, Blood Angels oraz Space Wolves. Każdy z tych oddziałów posiada pewne wady i zalety (różnią się nieco uzbrojeniem, inaczej wychodzi im walka w zwarciu, a inaczej na odległość), ale ogólnie rzecz biorąc różnice się są znaczące. Trzy kampania oferują w sumie ponad sto misji, a do tego dochodzą też misje opcjonalne, na które natykamy się w trakcie zmagań. Nie ma tu jednak filmowych cutscen ani niczego w tym rodzaju. O wydarzeniach informuje suchy tekst.

Dalsza część tekstu pod wideo

Podczas przykładowej misji otrzymujemy wytyczne do wykonania. Mogą być one różne: polegać na zlikwidowaniu konkretnego przeciwnika, odzyskaniu jakiegoś przedmiotu, wyłączeniu osłon tudzież ucieczce oddziału. Za realizację celów i pokonywanie napotykanych nieprzyjaciół otrzymujemy punkty doświadczenia, które mogą posłużyć do podnoszenia potencjału bojowego podopiecznych (zmieniać można nie tylko skille i wyposażenie, ale też wygląd). Warto jednak dodać, że żołnierzy możemy stracić, co bywa zwłaszcza bolesne w przypadku utraty tych, w których rozwój zainwestowaliśmy więcej.

Zmagania podopiecznych przedstawia izometryczna kamera. Nasze czynności regulują tutaj punkty AP. To od nich zależy, ile będziemy mogli zrobić w trakcie tury. Punkty zużywają nawet najprostsze ruchy (część wybieramy z poziomu graficznego interfejsu) a ich liczba nie jest zbyt wielka, toteż musimy inteligentnie planować kolejne posunięcia.

Wideo - Space Hulk: Ascension

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper