SpellForce III Reforced - opis gry
SpellForce III Reforced to gra strategiczna z elementami RPG wyprodukowana przez studio Grimlore Games i wydana przez THQ Nordic. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach PS4, Xbox One i Nintendo Switch.
Fabuła - SpellForce III Reforced
Trzecia odsłona Spellforce jest prequelem pierwowzoru. Gra skupia się na wydarzeniach, które doprowadziły do podzielenia kontynentu Eo na wiele wysp połączonych ze sobą portalami. Część pierwsza rozgrywała się niedługo po tych wydarzeniach. ‘Trójka’ z kolei zabiera nas 500 lat w przeszłość, koncentrując się na tak zwanej Wojnie Magów. Co ciekawe, w produkcji Grimlore Games mamy do wyboru dwie kampanie. Jedna to ta właściwa, druga z kolei to opcjonalna historia odgrywająca rolę swego rodzaju prologu i tutoriala. W obu przypadkach głównym bohaterem jest Sentenza Noria.
Rozgrywka - SpellForce III Reforced
Gra, podobnie jak poprzednie części, łączy cechy RPG-a i strategii czasu rzeczywistego. SpellForce 3 daje nam więcej możliwości, jeśli chodzi o rozwój postaci. Z ‘trójki’ wyrugowano bowiem podział na klasy, zamiast tego dając nam więcej swobody w doborze zdolności dla postaci. Rozgrywkę zasadniczo można podzielić na dwie części. Pierwsza to przeczesywanie dungeonów, co przywodzi na myśl klasyczne produkcje hack-and-slash. Walczymy wówczas z mniejszymi siłami nieprzyjaciela, rozwiązujemy łamigłówki itd. Na powierzchni z kolei dowodzimy armiami, gromadzimy surowce, przeprowadzamy zwiady itd. Rozmach bitew jest w ‘trójce’ większy niż kiedykolwiek, co więcej, na przebieg starć mają wpływ rozmaite czynniki, jak chociażby ukształtowanie terenu czy widoczność.
Oprócz dwóch kampanii singlowych, które stawiają przed nami szereg zadań do wykonania (przejście całości może potrwać około trzydziestu godzin), dostępny jest także multiplayer, zarówno w formie rywalizacji, jak i kooperacji (kooperacyjne rajdy w dungeonach).
Zawartość - SpellForce III Reforced
Edycja Reforced oferuje przede wszystkim dwa duże rozszerzenia, Soul Harvest i Fallen God (trwające po ok. 30 godzin każde), a także zmodyfikowany graficzny interfejs i sterowanie zaprojektowane z myślą o konsolach.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych