Star Wars: Battlefront II

Star Wars: Battlefront II

8,1
71 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.0
PSP 7.7
PS2 8.2
XBOX 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Pandemic Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
47.5 godzin
Liczba graczy:
1-24
Premiery
Świat:
31.10.2005
Europa:
31.10.2005
Polska:
18.11.2005
Producent:
Pandemic Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
47.5 godzin
Liczba graczy:
1-24
Premiery
Świat:
31.10.2005
Europa:
31.10.2005
Polska:
18.11.2005

Star Wars: Battlefront II - opis gry

Star Wars: Battlefront II to strzelanina osadzona w uniwersum Gwiezdnych Wojen wyprodukowana przez studio Pandemic i wydana przez LucasArts na PC, PlayStation 2, Xboxa i PSP. Podobnie jak pierwowzór, gra pozwalała rozegrać najważniejsze bitwy z obu filmowych trylogii.

W grze mamy do wyboru cztery strony uczestniczące w konfliktach przedstawionych w obu filmowych trylogiach. Każda frakcja oferuje przy tym sześć klas postaci. Cztery są zwykłe i występują u wszystkich (artyleria, piechota, inżynierowie, snajperzy) a pozostałe dwie - specjalne, unikalne dla konkretnej frakcji. Tak jak w ‘jedynce’, pojawiają się również “bohaterowie”, którzy nie są grywalni, lecz pomagają po spełnieniu pewnych wymogów, np. zdobyciu określonej liczby punktów. Nowe w Battlefront II są umiejętności sprintu i turlania.

Dalsza część tekstu pod wideo

W “dwójce” powracają tryby znane z pierwszej części, jak singlowa kampania (Campaign) i Galactic Conquest. Ten pierwszy nie daje nam już sposobności opowiedzenia się po wybranej stronie i wykonania szeregu luźno powiązanych ze sobą wytycznych. Teraz rozgrywamy już tylko jeden scenariusz, Rise of the Empire, który składa się z osiemnastu misji i pozwala wejść w buty weterana nazywanego “Pięścią Vadera”. Co ciekawe, w wersji na PSP kampania pod ta postacią nie występuje. Zamiast tego otrzymujemy do wyboru trzy tryby złożone z pewnej liczby wyzwań. Są to Imperial Enforcer (pacyfikujemy bunty na kilku planetach), Rogue Assassin (eliminujemy oficerów Imperium) i Rebel Raider (poszukujemy przedmiotów i transportujemy je do bazy). W Galactic Conquest zmiany nie zaszły tak daleko. Założenia są takie same jak ostatnim razem - otrzymujemy flotę i musimy podbić planety znajdujące się w galaktyce. Wraz z postępami zarabiamy kasę, którą da się przeznaczyć na nowe jednostki.

Jeśli chodzi o multiplayer, “dwójka” wprowadza nowe warianty zabawy. Oprócz znanego z pierwszej części Conquest, w którym zadanie polega na przejęciu konkretnych obiektów na planszy, dochodzą Hunt Mode, Capture the Flag, Hero Assault i Space Assault. Hunt Mode przypomina tryb Imperial Enforcer z PSP, gdzie do walki stają ludy tubylcze (różne w zależności od planety) oraz próbujące je stłamsić siły Imperium, w Hero Assault wcielamy się w bohaterów lub czarne charaktery Gwiezdnych Wojen, a w Space Assault pilotujemy statek próbując zniszczyć wyznaczone cele.

Wideo - Star Wars: Battlefront II

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper