Supreme Commander: W obliczu wroga - opis gry
Supreme Commander: Forged Alliance (u nas wydane jako Supreme Commander: W obliczu wroga) to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Gas Powered Games i wydana przez THQ Inc. 6 listopada 2007 roku w USA i 23 listopada 2007 roku w Europie jedynie na PC z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki CD Projekt, produkcja pojawiła się 5 grudnia 2007 roku.
Produkcja jest dodatkiem do wydanego w tym samym roku Supreme Commander, duchowego spadkobiercy Total Annihilation, który nie wymaga wersji podstawowej do działania (choć bez niego wybór nacji w rozgrywce rywalizacyjnej jest mocno ograniczony). Produkcja usprawnia przy tym mechanikę rozgrywki poprzez m. in. poprawę interfejsu czy aspektów graficznych, a dodatkowo dodaje nowe jednostki oraz nację. Gracz może zapoznać się z tymi zmianami w kampanii oraz trybie sieciowym do 8 osób, który przestał był oficjalnie wspierany w 2011 roku, a obecnie jest on dostępny w ramach projektu społeczności znanego jako Forged Alliance Forever.
W ramach kampanii opowiedziana jest historia mająca miejsce tuż po Supreme Commander. Wskutek wydarzeń z końcówki odsłony z innej czasoprzestrzeni do znanego świata przybywa uznana za wymarłą rasa Seraphim. Zaczyna ona z niespotykaną wściekłością atakować wszystkie znane nacje - UEF, Cybran oraz Aeon, których dziesiątkuje na ogromną skalę. Trzy skłócone ze sobą nacje decydują się - mimo poważnych różnic - zbratać i wyeliminować pradawną rasę, zanim ta zniszczy znany im Wszechświat.
Produkcja spotkała się z ciepłym odbiorem ze strony recenzentów zyskując oceny na podobnym poziomie, co Supreme Commander. Jest to też jedyny dodatek do tej gry, choć pierwotnie twórcy zakładali także powstanie dodatku Experimentals.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych