The Crow: City of Angels - opis gry
The Crow: City of Angels to trójwymiarowa chodzona bijatyka wyprodukowana przez studio Gray Matter i wydana przez Acclaim Entertainment. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation i Sega Saturn. Powstał on na podstawie filmu o tej samej nazwie.
Produkcja Gray Matter powstała na podstawie filmu o tej samej nazwie (nie należy go mylić z wcześniejszym The Crow; City of Angels to kontynuacja). Głównym bohaterem jest Ashe Corve, który wraz ze swoim synem, Dannym, mieli pecha znaleźć się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie i być świadkami morderstwa popełnionego przez gangsterów. Ashe zostaje jednak przywrócony do życia przez kruka, a jego celem staje się dokonanie zemsty na swoich oprawcach, w tym na szefie bandziorów, gościu imieniem Judah.
Gra jest chodzoną bijatyką, w której nasz podopieczny porusza się po trójwymiarowych, pre-renderowanych miejscówkach, a kamera w trakcie tych zmagań jest statyczna (czyli jak w pierwszych odsłonach serii Resident Evil). Ashe dysponuje podstawowymi umiejętnościami, typu kopniaki i ciosy pięściami, ale potrafi też wykonywać różne akrobatyczne ruchy (wymagające wciśnięcia kombinacji przycisków) oraz używa różnych broni, które może znaleźć po drodze: noże, stalowe rurki, pałki, pistolety, strzelby itd. Oprócz zwykłych bandziorów walczy on także z bossami.
Pomiędzy kolejnymi planszami wyświetlane są sekwencje FMV nadające fabularny kontekst naszym działaniom.
Produkcja Gray Matter była oceniana bardzo słabo, podobnie zresztą jak filmowy pierwowzór. Krytykowany był zwłaszcza wysoki i nieprzemyślany stopień trudności, który wynikał z błędów projektantów (np. często zmieniająca się kamera/perspektywa bardzo utrudniała walkę z przeciwnikami).
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych