Fighting Force - opis gry
Fighting Force to chodzona trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez studio Core Design, twórców Tomb Raidera, i wydana przez Eidos Interactive na PlayStation i Nintendo 64. Tytuł powstawał pierwotnie jako czwarta część Streets of Rage na Saturna, lecz Sega zrezygnowała z tego przedsięwzięcia.
Fabuła opowiada o genialnym szaleńcu, niejakim doktorze Zengu, którego zawiódł fakt, iż 1 stycznia 2000 roku nie doszło do apokalipsy. Posiadając jednak ponadprzeciętną (użyteczną) wiedzę i armie ludzi pod rozkazami postanawia jakoś temu zaradzić.
W Fighting Force gracz ma do wyboru cztery postacie, z czego każda posiada zestaw unikalnych cech i umiejętności - łącznie ze specjalną, która zjada część energii. Twórcy przygotowali 25 poziomów rozgrywających się w różnych miejscach - biurowcach, pociągach, na statkach powietrznych i tajemniczych wyspach. W przeciwieństwie do wielu klasyków gatunku, produkcja Core Design oferuje całkiem spore trójwymiarowe lokacje po których poruszamy się ze swobodą rzadko spotykaną w chodzonych mordoklepach - nie raz i nie dwa będziemy mogli wybrać pasującą nam drogę do celu.
Fighting Force wyróżniała grafika. Obecne na ekranie postacie oraz elementy otoczenia zbudowane są z dużej ilości polygonów. Jeśli o te ostatnie chodzi, to warto dodać, iż można z nimi często wchodzić w interakcję, np. nic nie stoi na przeszkodzie, by zdemolować stojący na ulicy samochód.
Pod czterema przyciski kontrolera przypisane są podstawowe ruchy - cios ręką, cios nogą, skok i rzut. System walki umożliwia też wyprowadzanie combosów i używanie broni, które odbijamy z rąk przeciwników bądź znajdujemy gdzieś po drodze. Są wśród nich m.in. tzw. tulipany, granaty, łomy, topory czy bazooki.
Fighting Force oferuje także tryb wieloosobowy dla dwóch osób.
Komentarze (28)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych