The Elder Scrolls III: Przepowiednia - opis gry
The Elder Scrolls III: Bloodmoon (u nas wydane jako The Elder Scrolls III: Przepowiednia) to RPG akcji w otwartym świecie wyprodukowane przed Bethesda Game Studios i wydane przez Ubisoft 3 czerwca 2003 roku na terenie USA i 27 czerwca 2003 na terenie Europy jedynie na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki CD Projekt, produkcja ukazała się 4 września 2003 roku. Jest to drugi dodatek wydany do The Elder Scrolls III: Morrowind.
Względem podstawki, produkcja nie zmienia swoich założeń, czyli jest to RPG w świecie fantasy, gdzie ważnym elementem jest eksploracja. Produkcja dodaje przy tym nową lokację - jest to pokryta śniegiem i bogata w surowce wyspa Solstheim i związaną z nią linia fabularną. Gracz może zapoznać się z nią jedynie w rozgrywce dla pojedynczego gracza.
Linia fabularna opowiada historię na wyspie Solstheim, gdzie przybyło Imperium z zamiarem wydobycia popularnych w tym rejonie surowców. W pewnym momencie jeden z zamków zostaje zaatakowany przez wilkołaki. Gracz, wykonujący wcześniej w tym forcie pomniejsze zadania, wyrusza do wioski Skallów, do której po odprawieniu kilku rytuałów zostaje przyjęty. Tam też dowiaduje się o prastarej przepowiedni znanej jako "Bloodmoon", gdzie ważną rolę pełni daedryczny książę Hircyn. Gracz przyłącza się więc do Imperium albo wilkołaków i stara się pokonać przeciwną stronę.
Produkcja spotkała się z ciepłym odbiorem zyskując noty na średnim poziomie 80-83 procent. Jakiś czas później, jako element wydana GOTY, dodatek ten pojawił się na konsoli Xbox.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych