The House of the Dead 2 - opis gry
The House of the Dead 2 to strzelanina w klimatach horroru wyprodukowana przez Wow Entertainment na Segę Dreamcast. Tytuł ukazał się także na Xboxie jako bonus do odblokowania w trzeciej części serii oraz jako część składanki wydanej na Wii. Gra do sterowania wykorzystywała light guna.
Akcja gry rozgrywa się w 2000 roku, czternaście miesięcy po wydarzeniach przedstawionych w części pierwszej. Pewne podejrzane sygnały zaczynają dochodzić z Włoch, konkretnie z Wenecji, gdzie wysłani zostają agenci mający zbadać sytuację. Wkrótce dochodzi do dantejskich scen - miasto zostaje opanowane przez zombie i inne maszkary. Zadaniem gracza jest dać im odpór, uratować mieszkańców i rozwikłać zagadkę stojącą za tą niespodziewaną inwazją.
Fabuła, choć jest, nie ma tu większego znaczenia. Seria House of the Dead to tzw. strzelaniny “na szynach”. Akcję obserwujemy z oczu naszego podopiecznego. Nie mamy tutaj kontroli nad kamerą, ani nad ruchami postaci. Czasami możemy natomiast wybrać drogę, która prowadzi nas w to samo (z punktu widzenia historii) miejsce. Gameplay polega oczywiście na tym, by przebić się przez hordy straszydeł zużywając w tym celu hurtową ilości amunicji (magazynek naładować możemy celując poza obręb ekranu). Łącznie twórcy przygotowali sześć poziomów - każdy z nich uwieńczony jest walką z jakimś wymyślnym bossem. Grać można w pojedynkę lub ze znajomym. W zależności od różnych czynników (zdobytych punktów, skuch, wyniku ostatniej walki) otrzymujemy jedno z kilku zakończeń. Średnio przejście głównego wątku zajmuje od 30 do 45 minut.
Gra, oprócz rozwidleń i wspomnianych kilku zakończeń, posiada także inne elementy podnoszące replayability. Są to nowe warianty zabawy pod postacią time attack i training oraz dodatkowe ciuchy dla grywalnych bohaterów.
Komentarze (8)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych