The King of Fighters XIV - opis gry
The King of Fighters XIV to dwuwymiarowa bijatyka (z trójwymiarowymi modelami walczących) wyprodukowana przez firmę SNK i wydana w Europie przez Deep Silver. Tytuł ukazał się na PlayStation 4 i PC.
Gra posiada tryb fabularny, ale podobnie jak w przypadku klasycznych bijatyk nie stanowi on głównej atrakcji. W tutejszym uniwersum na całym świecie organizowane są liczne turnieje z cyklu King of Fighters. Ich ilość nie idzie jednak w parze z jakością, dlatego pojawiają się głosy, że należy zorganizować jeden, ogólnoświatowy KOF. Pewnego dnia miliarder nazywający się Antonov, rzekomy pierwszy mistrz, postanawia wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom. Organizuje wielki turniej, który wzbudza ekscytację wśród wojowników na każdej szerokości geograficznej.
Styl graficzny The King of Fighters XIV przypomina cykl KOF: Maximum Impact - modele zawodników są trójwymiarowe, ale poruszają się oni po dwuwymiarowej przestrzeni. Twórcy przygotowali dość obszerny roster składający się z prawie pięćdziesięciu postaci. W walkach uczestniczy ich sześć (po trzy na jedną ekipę) albo dwie w zależności od wybranego trybu. Są wśród nich twarze, które powinny być znane fanom cyklu, ale też te zupełnie nowe. W trakcie bitki towarzyszy nam wskaźnik, który składa się z trzech części. Pozwala on odpalać specjalne, widowiskowe techniki. Każda z postaci ma ich trzy. “Czternastka”, jak zapowiadali twórcy, jest przy tym najbardziej przystępną częścią serii. Dowodem tego jest Rush Combo, widowiskowe combo odpalane po kilkukrotnym wciśnięciu przycisku odpowiedzialnego za słaby atak.
Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki. Oprócz trybu fabularnego są to także wyzwania, time attack, survival oraz multiplayer dostępny w wariancie sieciowym i lokalnym. W wariancie sieciowym dostępne są lobby mieszczące po dwanaście osób.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych