Total Annihilation: Battle Tactics

Total Annihilation: Battle Tactics

7,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Cavedog Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
30.06.1998
Europa:
1998
Polska:
1998
Producent:
Cavedog Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
30.06.1998
Europa:
1998
Polska:
1998

Total Annihilation: Battle Tactics - opis gry

Total Annihilation: Battle Tactics to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Cavedog Entertainment i wydana przez GT Interactive Software 30 czerwca 1998 roku na terenie USA na Windowsa oraz w 1998 w roku w Europie - gra ukazała się także na rynku polskim, a jej dystrybutorem było LEM (Licomp Empik Multimedia). W 1999 roku produkcja - jako część pakietu - trafiła na Macintosha. Jest to drugi dodatek wydany do Total Annihilation wymagający wersji podstawowej do działania.

Produkcja nie zmienia założeń wersji podstawowej, czyli jest to klasyczna strategia w której zadaniem gracza jest rozbudować armię i pokonać wrogą armię. Co jednak wyróżnia ją na tle pozostałych produkcji studia, to wyraźnie większe skupienie się na aspekcie walki i pominięcie ekonomii (w tym czasem i dowódcy). Gracz rzucony jest więc na mapę z ogromną armią i miał za zadanie pokonać przeciwnika. To dość często prowadziło do walk na skalę tak dużą, że wskutek znacznie zwiększonego mikro-zarządzania starcia wraz z czasem reakcji SI, trzeba było spowalniać czas gry, by mieć większe szanse na wygranie. Dodatkowo gra dorzucała kilka nowych jednostek, przy czym było ich znacznie mniej niż w przypadku poprzedniego dodatku. Gracz może zapoznać się z tą zawartością w rozgrywce w SI albo innymi graczami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z powodu dość kontrowersyjnych zmian, produkcja spotkała się z chłodnym odbiorem uzyskując noty na średnim poziomie 67 procent, przy czym noty wahały się od 25 do 91 procent. Najczęściej krytykowano konstrukcję mechaniki rozgrywki oraz brak balansu w poziomie trudności misji z kampanii - według niektórych przyczyną takiej jakości dodatku było wcześniejsze odejście ze studia twórcy serii, Chrisa Taylora.

Wideo - Total Annihilation: Battle Tactics

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper