Total Annihilation: Kingdoms - The Iron Plague - opis gry
Total Annihilation: Kingdoms - The Iron Plague to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Cavedog Entertainment i wydana przez GT Interactive Software 6 marca 2000 roku jedynie na PC. Jest to dodatek do wydanego w 1999 roku Total Annihilation Kingdoms.
W 2011 roku - w pakiecie z wersją podstawową - zadebiutowała wersja na Macintosha.
Względem Total Annihilation: Kingdoms produkcja nie zmienia swoich założeń, czyli jest to strategia czasu rzeczywistego osadzona w świecie fantasy, mamy więc elementy magiczne, smoki i wielkie królestwo. Dodaje przy tym nową nację - Republikę Creon, której to założyciel - Garacaius - w obliczu fascynacji magią pozostałych nacji ze świata z Darien decyduje się skupić na aspekcie technologicznym, dzięki czemu niedługo później podbija przygraniczne tereny i absorbuje wiedzę tam zgromadzoną. Gracz może zapoznać się z nową zawartością w rozgrywce dla pojedynczego gracz albo wieloosobowej przy użyciu internetu do 8 osób.
W ramach kampanii opowiedziana jest historia Creon - od momentu założenia go przez Garacaiusa, aż do podbojów dokonanych przez jego następców. Podobnie, jak w poprzedniej grze studia, mamy rozbudowaną historię na którą składa się 25 scenariuszy. Istnieje przy tym także ukryta misja przedstawiająca alternatywną wizję końcówki gry, do której można uzyskać dostęp modyfikując pliki gry.
Produkcja spotkała się z mieszanym odbiorem uzyskując noty na średnim poziomie 69 procent. Choć chwalono ogólną jakość wykonania większości elementów gry, to w opinii niektórych gra nie wnosiła wiele nowej zawartości do Total Annihilation: Kingdoms. Jest to też ostatnia gra studia, które to w tym samym roku zostało zamknięte.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych