Total Annihilation: The Core Contingency - opis gry
Total Annihilation: The Core Contingency to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Cavedog Entertainment i wydana przez GT Interactive Software 30 kwietnia 1998 roku na Windowsa i w 1999 roku - wraz z drugim dodatkiem oraz podstawką - na Macintosha. Na terenie Polski, dzięki Licomp Empik Multimedia, produkcja pojawiła się 8 lipca 1998 roku. Jest to dodatek do wydanego rok wcześniej Total Annihilation.
Względem wersji podstawowej, produkcja nie zmienia swoich założeń - gracz na początku gry dostaje istotnego z jej perspektywy dowódcę, a zasoby odnawiają się w określonym tempie. W ramach dodatku doszło niektóre aspekty gry uległy zmianie, m. in. usprawniono SI jednostek, poprawiono pewne błędy, dodano nowe obszary do rozgrywki rywalizacyjnej czy jednostki. Gracz może zapoznać się z tymi zmianami w scenariuszu na pojedynczej mapie, potyczce sieciowej oraz kampanii.
W ramach fabuły opowiedziana jest historia będąca kontynuacją tej z Total Annihilation, biorąc pod uwagę zwycięstwo Arm nad Core, które zostało doszczętnie zniszczone. Jednak część przedstawicieli Core uchowała się, w tym dowódcę z misją na wypadek klęski swojej nacji. Jego zadaniem jest realizacja złożonego planu, które jednym z elementów jest zdobycie urządzenia obcych, które z pomocą pewnej technologii mogłoby się przeistoczyć w narzędzie mogące unicestwić całą galaktykę. Informacje te docierają do Arm, które to wysyła jednego ze swych dowódców, by ten potwierdził tą plotkę i w razie czego sprawił, by się ona nie zrealizowała.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych