Total Immersion Racing - opis gry
Total Immersion Racing to gra wyścigowa wyprodukowana przez brytyjskie studio Razorworks i wydana przez Empire Interactive. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych (Windows i Mac OS X) oraz na konsolach PlayStation 2 i Xbox.
Gra bierze na blat wyścigi samochodów z klas GT, GTS oraz PRO (prototypy). Twórcy przygotowali w sumie około dwudziestu pojazdów. Model jazdy, wbrew temu co można by sądzić, nie sili się na specjalny realizm. Podczas rozgrywki nie jesteśmy szczególnie karani za popełniane błędy, co przejawia się tym, że np. trzeba się mocno postarać, aby wpaść w poślizg. Także odbijanie się od ścian nie niesie z sobą specjalnych konsekwencji. W produkcji Razorworks, warto dodać, zaimplementowano patent , który sprawia, że gra rozpoznaje siłę z jaką wcisnęliśmy przycisk. Ma to niebagatelne znaczenie chociażby przy hamowaniu. Jeśli przesadzimy, istnieje duże prawdopodobieństwo, że maszyna stanie w miejscu.
Do wyboru są cztery warianty rozgrywki. Jest Single Race, czyli pojedynczy wyścig, gdzie możemy wybrać dowolną trasę i porę dnia (dzień lub noc), Time Trial, tj. jazda na czas bez rywali na torze, Challenge, tryb z wyzwaniami, które zgrupowano w pięciu kategoriach, oraz tutejsze danie główne - kariera. Zaczynamy w niej od skromnej (oczywiście relatywnie rzecz biorąc) klasy GT i stopniowo pniemy się do góry. Twórcy przygotowali łącznie trzydzieści zawodów. Turnieje rozgrywają się na dwunastu torach - część istnieje w rzeczywistości, część jest z kolei fikcyjna. Po zmaganiach możemy zapisać powtórkę przejazdu.
Do wyboru mamy kilka stopni trudności. Na najniższym, co ciekawe, nie ma opcji grzebania pod maską samochodu.
Total Immersion Racing umożliwia także wspólną zabawę maks. dwóm osobom.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych