Touch My Katamari - opis gry
Touch My Katamari jest kolejną odsłoną serii Katamari Damacy, która trafiła wyłącznie na PlayStation Vita. Produkcja została wydana w 2012 roku przez firmę Namco-Bandai i wykorzystuje możliwości oferowane przez przenośną konsolę Sony.
Fabuła gry koncentruje się na Księciu Wszechświata, którego zadaniem jest naprawa kosmosu po tym, jak jego ojciec go podziurawił, nie oszczędzając nawet gwiazd. Po niezbędne do wykonania tego zadania surowce, Książę wybrał się... na Ziemię.
Oferowany graczom model rozgrywki nie różni się zbytnio od tego, z którym mieliśmy do czynienia w poprzednich częściach cyklu. Gracz kontroluje tytułową kulę - Katamari - do której przyklejają się setki mniejszych obiektów, dzięki czemu z sekundy na sekundę powiększa ona swoje rozmiary. Głównym zadaniem jest osiągnięcie konkretnego rozmiaru kuli w ściśle określonym czasie.
Mimo wszystko pojawiają się tu także zupełnie nowe rozwiązania. Kulę możemy kontrolować zarówno przy pomocy grzybków analogowych, jak i poprzez ekran dotykowy, wskazując jej miejsca, do których ma się udać w następnej kolejności. Panel dotykowy natomiast pozwala natomiast na jej podbijanie.
Gra została wydana w Japonii pod tytułem "Katamari Damacy No-Vita". Jest to gra słów, bowiem japońskie wyrażenie Nobita oznacza w wolnym tłumaczeniu "wydłużony" lub "rozbudowany" - ma to wskazywać na nowe możliwości, jakie czekają na graczy w tej produkcji.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych