Tower of Guns

Tower of Guns

2,9
11 oceny

Ocena wg platformy:

PC 3.0
PS4 2.9
XONE -
PS3 -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Terrible Posture Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
2014
Europa:
2014
Producent:
Terrible Posture Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Premiery
Świat:
2014
Europa:
2014

Recenzja redakcji

Recenzja: Tower of Guns (PS4)
4.0
Recenzja: Tower of Guns (PS4)
PS4

Tower of Guns - opis gry

Tower of Guns to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, która czerpie z gier typu roguelike. Za jej produkcję odpowiadało niezależne studio Terrible Posture Games. Tytuł ukazał się pierwotnie na komputerach osobistych, a potem został przeniesiony też na PlayStation 3, PlayStation 4 i Xboxa One.

Rozgrywka - Tower of Guns

Dalsza część tekstu pod wideo

Zadanie jest proste - wcielamy się w gościa, którego zadaniem jest dotrzeć na szczyt tytułowej wieży. Grę można przejść stosunkowo szybko, jednak po drodze wcale nie będzie łatwo. Produkcja Terrible Posture Games inspiruje się bowiem tzw. “rogalikami”, co oznacza obecność: losowo generowanych pomieszczeń, przeciwników, przedmiotów, power-upów oraz permaśmierci.

Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki musimy wybrać broń (spośród dziesięciu) oraz perka (spośród jedenastu). Każda broń ma jakąś swoją unikalną cechę, a perki w ten lub inny sposób ułatwiają zmagania. Może to być potrójny skok, większa szybkość, lepszy pancerz, brak obrażeń przy spadku z większej wysokości itd. Pokonani przeciwnicy pozostawiają po sobie dwa rodzaje orbów - czerwone i niebieskie. Czerwone regenerują zdrowie i dostarczają monet (można ich używać przy specjalnych maszynach do kupowania przedmiotów), a niebieskie odgrywają rolę doświadczenia. Po zebraniu odpowiedniej ich ilości nasze bronie mogą stać się potężniejsze. Oprócz tego znaleźć tu i ówdzie można również odznaki ‘wyposażające’ naszego podopiecznego w jakąś umiejętność pasywną.

Pomieszczenia, jak wspomnieliśmy, są generowane losowo. Każde z nich przypomina arenę, na której mają miejsce nasze zmagania z grupą oponentów. Niezwykle ważny w trakcie rozgrywki jest refleks. Tempo, w jakim toczy się akcja, jest bardzo szybkie. Grający musi sobie wyrobić skilla, nauczyć się dobrze strafe’ować oraz używać niektórych elementów otoczenia.

Dla najbardziej ambitnych graczy, którzy chcą nie tylko przejść grę, twórcy porozmieszczali też na mapach rozmaite znajdźki. Poukrywane są one w trudno dostępnych miejscach, dlatego zazwyczaj wymagają szczególnego wysiłku, by w ogóle się do nich dostać.

Wideo - Tower of Guns

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper