Underworld Ascendant

Underworld Ascendant

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
OtherSide Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
15.11.2018
Europa:
15.11.2018
Producent:
OtherSide Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
15.11.2018
Europa:
15.11.2018

Underworld Ascendant - opis gry

Underworld Ascendant to gra RPG wyprodukowana przez OtherSide Entertainment i wydana przez 505 Games. Tytuł ukazał się na komputerach. Przy jego tworzeniu brali udział Warren Spector (Deus Ex, Epic Mickey) oraz Paul Neurath (Thief, Ultima Underworld).

Underworld Ascendant to kontynuacja pierwszych dwóch części Ultima Underworld. Gra pozwala nam stworzyć postać (nie jest ona ograniczana przez profesję), która trafia do Stygian Abyss, fantastycznej podziemnej krainy, w której o dominację rywalizują trzy frakcje: Mroczne Elfy, Krasnoludy i tak zwany Shamblerzy przypominający humanoidalne grzyby. W trakcie rozgrywki możemy opowiedzieć się po którejś ze stron, co wpływa na losy świata i na to, jak postrzegają nas inni, a możemy też pozostać neutralni. Struktura gry jest nieliniowa, dzięki czemu istnieje wiele sposobów na rozwiązanie napotkanych problemów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Underworld Ascendant to gra RPG w konwencji dungeon crawlera, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Słowem, rozgrywka polega na przemierzaniu niebezpiecznych lochów i radzeniu sobie z najróżniejszymi wyzwaniami. Produkcja OtherSide Entertainment składa się z kilku połączonych ze sobą poziomów/lokacji (w międzyczasie da się wracać do huba). Istotnym jej założeniem jest swoboda, jaką daje nam, byśmy radzili sobie z kolejnymi niebezpieczeństwami. Do dyspozycji mamy trzy dziedziny, które możemy z czasem rozwijać: walka, magia i skradanie. Umiejętne korzystanie z umiejętności jest niezwykle ważne, ponieważ stopień trudności potrafi dać w kość. Wielu przeciwników nie potrzebuje wiele, aby posłać nas do piachu; wystarczą im trzy-cztery celne uderzenia. Jeszcze innym istotnym środkiem jest fizyka, dzięki której mamy możliwość korzystania z elementów otoczenia.

Gra posiada niestandardowy system save’owania. Save pointy tworzymy zasadzając drzewa, które pełnią funkcję ‘kotwic’, a jeśli tego nie zrobimy, level musimy rozpoczynać od początku. Pewnym ułatwieniem jest to, że pokonani przeciwnicy znikają na dobre, nawet jeśli w międzyczasie zaliczymy wpadkę.

Produkcję Underworld Ascendant sfinansowano na serwisie Kickstarter.

Wideo - Underworld Ascendant

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper