Unreal Tournament III - opis gry
Unreal Tournament III to strzelanina fpp nastawiona na multiplayer wyprodukowana przez Epic Games i wydana przez Midway na komputery osobiste (z systemami Windows i Mac OS), PlayStation 3 i Xboxa 360. Tytuł był w sumie ósmą odsłoną serii Unreal.
Gra posiada pewne ogólne założenia fabularne, jednak historia odgrywa tutaj marginalną rolę - sednem tytułu jest wieloosobowa rozwałka dla maksymalnie szesnastu graczy. UTIII to przy tym jedna z pierwszych gier korzystających z nowego w swoim czasie silnika Unreal Engine 3, którego zastosowanie pomogło twórcom zaoferować oprawę graficzną na bardzo wysokim poziomie. Tu swoją drogą warto dodać, iż produkcję charakteryzuje mroczniejszy styl, który bardziej niż poprzednie części przywodzi bardziej na myśl serię Gears of War.
Gra oferuje liczne warianty rozgrywki. Wśród nich znajdziemy klasyczne tryby jak Deatmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, a także Vehicle Capture the Flag (wariacja CTF z pojazdami w roli głównej), Duel (pojedynki jeden na jednego, wygrany pozostaje na polu bitwy, przegrany wraca do kolejki; wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej fragów), Warfare (polega na przejmowaniu specjalnych stref, które po połączeniu zdolne są zniszczyć bazę przeciwnika), Greed (zbieranie czaszek porozrzucanych po planszy) oraz Betrayal (wariacja Deatmatcha w której możemy zdradzić towarzyszy broni). UTIII oferuje też tryb dla jednego gracza opowiadający o rywalizacji grup Ronin i Necris.
W grze mamy do dyspozycji blisko dwadzieścia broni o różnej charakterystyce oraz, jak wspomnieliśmy mimochodem, także pojazdy. Poszczególne wersje UTIII nieco się od siebie różniły. Pierwsza wyszła wersja na komputery osobiste, a dopiero później tytuł trafił na konsole. Na X360 pojawiły się nowe postacie, mapy i tryb spilt-screen dla dwóch graczy, a na PS3 można było używać klawiatury i ściągać mody na dysk twardy.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych