We Love Katamari

We Love Katamari

7,7
18 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa,   Inna
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
06.07.2005
Europa:
03.02.2006
Polska:
03.02.2006
Producent:
Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa,   Inna
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
06.07.2005
Europa:
03.02.2006
Polska:
03.02.2006

We Love Katamari - opis gry

We Love Katamari to gra logiczno-zręcznościowa wyprodukowana i wydana przez Namco na PlayStation 2. Była to druga część serii Katamari i zarazem ostatnia, przy której tworzeniu brał udział autor koncepcji, Keita Takahashi. W odróżnieniu od pierwowzoru, kontynuacja ukazała się także w Europie.

Oryginalny zamysł, który stał się fundamentem serii Katamari, pozostał bez zmian, choć tym razem inne są założenia fabularne. Po ostatnich dokonaniach Książę, który odbudował część wszechświata przetrzebionego przez pijackie ekscesy ojca, zyskał liczne grono podziwiających go fanów. Ci wysyłają mu listy z rozmaitymi prośbami i właśnie to jest punktem wyjścia dla We Love Katamari. Spełniając życzenia swoich sympatyków Książę będzie tworzył nowe planety. Musi ich być na tyle dużo, by kula katamari mogła zgarnąć słońce.

Dalsza część tekstu pod wideo

Główny koncept stojący za rozgrywką pozostał bez zmian. Nasz podopieczny nadal turla magiczną kulę katamari, która posiada zdolność zgarniania przedmiotów mniejszych od siebie. Na początku są one rzecz jasna małe, ale z czasem, wraz z rozrastaniem się kuli, możliwości rosną i byle przeszkoda nie robi na nas wrażenia. Większość zadań, jakie stawia przed nami grą, polegają na tym, by zebrać czegoś jak najwięcej lub zrobić coś w jak najszybszym czasie, jednak wszelkiego rodzaju urozmaiceń tej formuły jest sporo, toteż gracze nie powinni czuć znużenia. Gdy katamari będzie już wystarczająca duża, wystrzeliwujemy ją w kosmos, gdzie tworzy nową planetę.

Oprócz trybu fabularnego gra posiada też multiplayer dla maksymalnie dwóch osób, który względem pierwowzoru nieco rozbudowano. Tym razem do dyspozycji mamy nie tylko rywalizację, ale także kooperację. O ile ten pierwszym wariant nie wymaga chyba wyjaśnień (wygrywa ten kto zbierze więcej gratów), tak w co-opie gracze turlają po połowie katamari i muszą się 'zsynchronizować', by wspólnie zrealizować stawiane przed nimi wytyczne.

Wideo - We Love Katamari

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper