Armored Core 6: Fires of Rubicon

Armored Core VI: Fires of Rubicon

8,9
16 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 8.3
XSX|S -
PC 9.2
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
FromSoftware
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja
Śr. czas:
26 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
25.08.2023
Europa:
25.08.2023
Polska:
25.08.2023
Producent:
FromSoftware
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja
Śr. czas:
26 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
25.08.2023
Europa:
25.08.2023
Polska:
25.08.2023

Recenzja redakcji

Armored Core VI: Fires of Rubicon
Wojtek Gruszczyk

Wojciech Gruszczyk

9.0
Armored Core VI: Fires of Rubicon - recenzja gry. From Software pokazuje swoje oblicze
PS5 XSX|S PC PS4 XONE

Armored Core VI: Fires of Rubicon - opis gry

Armored Core VI: Fires of Rubicon to gra akcji wyprodukowana przez studio FromSoftware i wydana przez Bandai Namco. Tytuł ukazał się na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series. 

Fabuła - Armored Core VI: Fires of Rubicon

Dalsza część tekstu pod wideo

Armored Core VI nie jest bezpośrednią kontynuacją poprzednich odsłon cyklu. Gra opowiada zupełnie nową historię bez związku z poprzednikami.

Akcja rozgrywa się na planecie Rubicon 3, gdzie odkryte zostaje cudowne źródło energii Coral mające znacząco przyspieszyć rozwój cywilizacji, jej technologię i zdolności komunikacyjne. Substancja doprowadza jednak do katastrofy na globalną skalę - Rubicon 3 staje się jednym wielkim pogorzeliskiem strawionym przez płomienie.  

Po 50 latach przerwy substancja pojawia się znowu. O jej pozostałości rywalizować zaczynają rozliczne korporacje i grupy buntowników. Jako najemnik decydujemy, po stronie której frakcji się opowiedzieć.

Rozgrywka - Armored Core VI: Fires of Rubicon

Armored Core VI: Fires of Rubicon to gra akcji, w której singlowa kampania podzielona jest na misje - nie ma tu otwartego świata jak w Elden Ring czy konstrukcji lokacji przywodzącej na myśl serię Dark Souls. 

Podczas zmagań pilotujemy mecha. Do dyspozycji mamy cztery sloty na bronie – dwie na rękach, dwie na plecach maszyny. Do wyboru mamy różne typy uzbrojenia: zarówno służące do ostrzeliwania nieprzyjaciół, jak i do walki wręcz. Wymieniać można też inne części mecha. Części kupujemy za pieniądze zarabiane na wykonywaniu misji. Im więcej wytycznych zrealizujemy, tym większa kwota trafi na nasze konto.

W grze zaimplementowano system przypominający przełamywanie postury z Sekiro. Regularny ostrzał przeciwnika może zafundować mu stagger, przez co przez pewien czas będzie on bezbronny i niezdolny do działania. Strategia ta przydaje się zwłaszcza w trakcie pojedynków z bossami.

W AC6 nie ma otwartego świata, ale nasz mech może poruszać się w dowolnym kierunku dzięki swoim silnikom odrzutowym. Nie da się ich jednak używać bez końca – użycie reguluje specjalny wskaźnik.

Oprócz singlowej kampanii gra oferuje też tryb multiplayer w formie rywalizacji na arenach (dla maksymalnie sześciu osób).

Wideo - Armored Core VI: Fires of Rubicon

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper