Card-en-Ciel

Card-en-Ciel

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
XSX|S -
NS -
PC -
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.10.2024
Europa:
24.10.2024
Producent:
Inti Creates
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
24.10.2024
Europa:
24.10.2024

Card-en-Ciel - opis gry

Card-en-Ciel to gra RPG z elementami deckbuildera wyprodukowana i wydana przez japońskie studio Inti Creates. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S i Nintendo Switch.

Fabuła - Card-en-Ciel

Dalsza część tekstu pod wideo

Głównym bohaterem Card-en-Ciel jest Neon nazywany Detektywem z Fotela Gamingowego. Neon współpracuje z Ancie, która jest w trakcie tworzenia gry video. Ma jednak problem: jej dzieło, Rust Tactics, atakowane jest przez MOD-y (Mad Obstructive Data) – wrogo usposobione dane z innych gier. Neon, jak na detektywa przystało, musi tę sprawę zbadać.

Rozgrywka - Card-en-Ciel

Pod względem rozgrywki produkcja Inti Creates inspiruje się serią Mega Man Battle Network. Clou rozgrywki to przechodzenie dungeonów, które tematycznie nawiązują do innych tytułów – prawdziwych lub parodii.

Twórcy przygotowali różne dungeony, które składają się z określonej liczby pięter z bossami. Poszczególne piętra podzielone są na kwadratowe pola, po których możemy się swobodnie poruszać. W przypadku napotkania zaś przeciwnika przenosimy się na specjalnie wydzielone bitwy o rozmiarach 6x3 – połowa należy do nas, połowa do nieprzyjaciół.

W trakcie walk możemy poruszać się po dostępnych po naszej stronie polach. Kluczowe jest jednak posługiwanie się kartami symbolizującymi rozmaite umiejętności – użycie każdej z nich wiąże się z określonym kosztem. Oprócz tego dostępne są też karty Muz, które istnieją poza naszą talią. 

Przeciwnicy, warto dodać, dysponują wskaźnikiem Break. Jeśli zostaną ‘przełamani’ (używać do tego należy odpowiednich skillów), nie będą się mogli przez pewien czas poruszać.

Po ukończeniu dungeona jesteśmy oceniani. Im mniej tur, tym lepsza ocena, a to z kolei przekłada się na więcej punktów doświadczenia.

Wideo - Card-en-Ciel

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper