Divinity: Dragon Commander - opis gry
Divinity: Dragon Commander to miks RTS-a, strategii turowej i wyborów moralnych. Stworzona przez studio Larian Studios. Deweloper którego kojarzymy z serii RPG (Divinity), chociaż nie jest to ich pierwsza gra strategiczna.
Akcja Divinity: Dragon Commander dzieje się w tym samym uniwersum co serii RPG Divinity.
Gra opowiada o wydarzeniach mających miejsce na 1000 lat przed tymi, które ukazano w Divinity II.
Gracz wciela się w syna króla. Wojownika, który posiada moc zmiany w smoka, walczy on o przetrwanie krainy Rivellon po tym, jak jego ojciec zostaje zamordowany i zapanowała tam anarchia. Świat, który przyjdzie nam poznać to miks świata fantasy i technologii z masą inspiracji steampunkowej oraz dieselpunkowej stylistyki.
Rozgrywka składa się z trzech części. W pierwszej z nich znajdujemy się na pokładzie okrętu dowodzenia Imperium. To tutaj zasięgamy rady doradców i podejmujemy decyzje polityczne, które wpływają na dalszy rozwój całej kampanii (kogo poślubić, z kim zawrzeć sojusz, kogo skrytobójczo zabić, kogo zagłodzić, dokonujemy wyborów, jakie technologie mamy przebadać, ile jednostek zrekrutować itd.).
Druga część to mapa strategiczna, która jest podobna do tej z początków serii Total War. Dzięki mapie spoglądamy na cały świat z góry i planujemy kolejne akcje, rozbudowujemy budowle i przemieszczamy wojsko. Oczywiście wszystko odbywa się w turach.
Trzecią natomiast jest bitwa w trybie RTS. Toczą się one na morzu, lądzie, jak i w powietrzu. W czasie bitwy możemy kierować pojedynczą jednostką (nasz bohater pod postacią smoka) z perspektywy trzeciej osoby lub dowodzić całą armią (mamy tutaj do czynienia z typowym RTS a'la Command & Conquer). Wraz z upływem gry nasz bohater i jednostki zdobywają pewne umiejętności, które odblokowujemy jak w grze RPG.
Za muzykę w grze odpowiada ś.p. Kirill Vladimirovich Pokrovsky.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych