Morbid: The Lords of Ire

Morbid: The Lords of Ire

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
XSX|S -
NS -
PC -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Still Running
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   RPG akcji
Premiery
Świat:
17.05.2024
Europa:
17.05.2024
Producent:
Still Running
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   RPG akcji
Premiery
Świat:
17.05.2024
Europa:
17.05.2024

Recenzja redakcji

Morbid: the lords of ire (2024)
Piotrek Kamiński

Piotrek Kamiński

7.0
Morbid: the Lords of Ire - recenzja gry. Budżetowy, ale przyjemny soulslike
PS5 XSX|S NS PC XONE

Morbid: The Lords of Ire - opis gry

Morbid: The Lords of Ire to gra action-adventure w konwencji horrorpunk wyprodukowana przez Still Running i wydana przez Merge Games. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach PS5, Xbox Series X|S i Nintendo Switch. Jest on sequelem Morbid: The Seven Acolytes.

Fabuła - Morbid: The Lords of Ire

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra fabularnie jest kontynuacją Morbid: The Seven Acolytes. Narrację cechuje minimalizm kojarzony z gatunkiem soulslike: naszym zadaniem jako Strivera jest pokonanie wszystkich tzw. Akolitów, nad którymi kontrolę sprawują zmartwychwstali po ostatniej porażce Gaharowie.

Rozgrywka - Morbid: The Lords of Ire

W odróżnieniu od poprzednika The Lords of Ire jest grą trójwymiarową. Produkcja studia Still Running inspiruje się produkcjami FromSoftware. Twórcy przygotowali pięć światów, a na końcu każdego czeka na nas starcie ze wspomnianym Akolitą.

Wzorem gier From mamy tutaj dwa przyciski odpowiedzialne za podstawowe ataki. Nasz podopieczny posługuje się różnymi rodzajami broni, w tym  broni palnej, a każda z nich ma swoje specyficzne właściwości. Pewnym novum jest jednak to, że przeciwnicy posiadają dwa wskaźniki: jeden informuje o ich właściwym zdrowiu, drugi o możliwości przeprowadzenia staggera, dzięki czemu rywal będzie otwarty na ataki. Jeśli chodzi o umiejętności związane z defensywą, nasza postaci potrafi się turlać, wykonywać unik i parować ciosy. Dodać warto, że używanie zdolności reguluje stamina.

W Morbid: The Lords of Ire zaimplementowano system rozwoju i możliwość ulepszania broni. Z poprzedniej części wraca też tzw. Sanity System. Jeśli idzie nam dobrze, Striver zachowuje zdrowie psychiczne, przez co zgarnia więcej punktów doświadczenia. W odwrotnej sytuacji widzi on natomiast duchy pokonanych nieprzyjaciół, którzy zadają większe obrażenia, ale jednocześnie jest ich łatwiej pokonać.

Wideo - Morbid: The Lords of Ire

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper