Morbid: The Lords of Ire - opis gry
Morbid: The Lords of Ire to gra action-adventure w konwencji horrorpunk wyprodukowana przez Still Running i wydana przez Merge Games. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach PS5, Xbox Series X|S i Nintendo Switch. Jest on sequelem Morbid: The Seven Acolytes.
Fabuła - Morbid: The Lords of Ire
Gra fabularnie jest kontynuacją Morbid: The Seven Acolytes. Narrację cechuje minimalizm kojarzony z gatunkiem soulslike: naszym zadaniem jako Strivera jest pokonanie wszystkich tzw. Akolitów, nad którymi kontrolę sprawują zmartwychwstali po ostatniej porażce Gaharowie.
Rozgrywka - Morbid: The Lords of Ire
W odróżnieniu od poprzednika The Lords of Ire jest grą trójwymiarową. Produkcja studia Still Running inspiruje się produkcjami FromSoftware. Twórcy przygotowali pięć światów, a na końcu każdego czeka na nas starcie ze wspomnianym Akolitą.
Wzorem gier From mamy tutaj dwa przyciski odpowiedzialne za podstawowe ataki. Nasz podopieczny posługuje się różnymi rodzajami broni, w tym broni palnej, a każda z nich ma swoje specyficzne właściwości. Pewnym novum jest jednak to, że przeciwnicy posiadają dwa wskaźniki: jeden informuje o ich właściwym zdrowiu, drugi o możliwości przeprowadzenia staggera, dzięki czemu rywal będzie otwarty na ataki. Jeśli chodzi o umiejętności związane z defensywą, nasza postaci potrafi się turlać, wykonywać unik i parować ciosy. Dodać warto, że używanie zdolności reguluje stamina.
W Morbid: The Lords of Ire zaimplementowano system rozwoju i możliwość ulepszania broni. Z poprzedniej części wraca też tzw. Sanity System. Jeśli idzie nam dobrze, Striver zachowuje zdrowie psychiczne, przez co zgarnia więcej punktów doświadczenia. W odwrotnej sytuacji widzi on natomiast duchy pokonanych nieprzyjaciół, którzy zadają większe obrażenia, ale jednocześnie jest ich łatwiej pokonać.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych