William Shatner's TekWar - opis gry
William Shatner's TekWar to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana i wydana przez Capstone Software w 1995 w USA i w tym samym roku przez US Gold w Europie jedynie na MS-DOS. W 1996 roku tytuł pojawił się w Polsce, a jego dystrybucją zajęło się Mirage Software (sprzedaż prowadzona była również przez CD Projekt).
Produkcja jest skonstruowaną na silniku Build strzelaniną opartą na książce "TekWar" Williama Shatnera, który w grze pełni rolę narratora, który wypowiada się w scenach przerywnikowych. Treść tego stwierdzenia zależy od zachowania gracza w trakcie misji - jak chociażby to, czy nie wzbudzał podejrzeń. Może być to zarówno pochwała jak i groźba wprowadzenia protagonisty do hibernacji. W grze występuje otwarty świat, a wszyscy występujący w NPC mogą zostać zabici. Gracz może zapoznać się z tą produkcją zarówno w rozgrywce dla pojedynczego gracza jak i z innymi graczami (rywalizacja, kooperacja).
W ramach fabuły opowiedziana jest historia byłego policjanta skazanego na hibernację. Po przebudzeniu staje się on zabójcą działającym na zlecenia Cosmos Detective Agency. Zostaje on wysłany do nowego LA na walkę z siedmioma handlarzami narkotyków, którzy to stali się popularni za sprawą narkotyku Tek.
Produkcja spotkała się z mieszanym odbiorem zyskując noty na poziomie nawet 1 na 5 gwiazdek. Najczęściej krytykowano momentami bezsensowną mechanikę rozgrywki czy bycie zbyt podobnym do Doom'a.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych