Wywiad: Adrian Chmielarz, People Can Fly
Wtorkowy pokaz Electronic Arts w Londynie był nie tylko okazją do zobaczenia w akcji Dead Space 2 czy Medal of Honor (o których przeczytacie w nowym PSX Extreme), ale także do przepytania szefa People Can Fly na temat nadchodzącego Bulletstorm...
Wtorkowy pokaz Electronic Arts w Londynie był nie tylko okazją do zobaczenia w akcji Dead Space 2 czy Medal of Honor (o których przeczytacie w nowym PSX Extreme), ale także do przepytania szefa People Can Fly na temat nadchodzącego Bulletstorm...
Oficjalne przedstawienie mediom Bulletstorm miało tego dnia miejsce podczas godzinnej prezentacji, otwierającej całodniowe "EA EU Showcase 2010". W pewnej chwili, na wielkim ekranie pojawił się sam Cliff Bleszinski z Epic Games i żałując, że nie może być z nami, zapowiedział nadchodzący hit od People Can Fly. Obejrzeliśmy pierwszy trailer (teraz znany już całemu światu), a boss studia, Adrian Chmielarz, z mównicy na scenie streścił zebranym fabułę gry i założenia rozgrywki.
Na właściwe "mięsko" przyszła jednak pora później - z dyrektorem kreatywnym i szefem studia People Can Fly umówiony byłem na wywiad "w cztery oczy". Oczywiście tematem przewodnim była ich nadchodząca produkcja, ale nie tylko... Posłuchajcie m.in. skąd wziął się pomysł na tak nietypowego FPS-a, czy jest szansa na rewolucję w gatunku, jak układają się stosunki z Epic Games i czy Polacy garną się do pracy w branży...