Unreal Engine 4.10 wesprze PlayStation Move

Technologie
1183V
Unreal Engine 4.10 wesprze PlayStation Move
Andrzej Ostrowski | 16.09.2015, 20:44

Pamiętacie PlayStation Move? Takie pałeczki, które szybko stały się mało użytecznym gadżetem, gdyż niewiele gier je wspierało? Zapowiada się, że Morf… PlayStation VR wyciągnie je z powrotem ze złomowiska nieudanych akcesoriów. Z tego też właśnie powodu najnowsza wersja Unreal Engine ułatwi trochę kodowanie gier mających je obsługiwać.

Prywatne kolekcje graczy są pełne bezużytecznych akcesoriów, które straciły na popularności tak szybko, jak się pojawiły. Prym wiodą tutaj posiadacze konsol Nintendo, ale dużo wskazywało, że PlayStation Move dołączy do tego ciekawego acz mało zacnego grona.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pojawienie się PlayStation VR może zmienić tę sytuację, gdyż wszystko wskazuje na to, że PS Move będzie częścią mającą rozszerzyć pole naszych wirtualnych doznań. Epic Games zdaje sobie z tego sprawę i zamierza połatać swój silnik w związku z błędami, który ten wykazywały przy współpracy z PS Move. Ze względu na małą popularność urządzenia ich naprawienie nie było priorytetowe, ale PS VR wszystko zaczyna zmieniać.

Jak sami twórcy przyznają, proszą deweloperów o wstrzymanie się jeszcze trochę z implementacją obsługi PS Move dla gier powiązanych z wirtualną rzeczywistością, gdyż silnik zawiera pewne drobne błędy, przez które kodowanie tego interfejsu jest trochę kłopotliwe. Łatka 4.10 jest już jednak w drodze i ma znacząco ułatwić implementację.

To nie jest tak, że to nie działa, ale sugerujemy się jeszcze chwilę wstrzymać z implementacją aż do aktualizacji 4.10, która znacząco ułatwi kodowanie. Pojawi się sporo nowych funkcji, które ułatwią współpracę z tymi panami.

Na chwilę obecną nie znamy niestety dokładnej daty premiery aktualizacji 4.10.

Źródło: http://vrfocus.com/archives/21740/unreal-engine-4-10-to-make-playstation-move-development-much-easier/

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper