Tom Clancy's The Division wykorzysta w pełni moc PlayStation 4 i Xbox One, zdaniem producentów

Snowdrop Engine to najnowszy silnik graficzny Ubisoftu, który pokazuje pazur w grze . Zdaniem przedstawicieli firmy jest w stanie zaprezentować zupełnie nową jakość generowania oświetlenia i wycisnąć ostatnie tchnienie z PlayStation 4 i Xbox One.
Kampania promocyjna ruszyła pełną parą, a twórcy gry wypowiadają się na wszelkie tematy związane z grą. Najbardziej ekscytującą rzeczą jest oprawa graficzna, za którą odpowiada nowoczesny silnik graficzny Snowdrop. Zdaniem oficjeli Ubisoftu wykorzystuje w pełni moc konsol obecnej generacji.
Magnus Jansen, dyrektor kreatywny gry wypowiedział się w kwestiach czysto technicznych na łamach EPNdotTV. Jego zdaniem wykorzystano maksymalnie zdolności obliczeniowe obecnych platform.




''Przy użyciu silnika Snowdrop jesteśmy w stanie wykorzystać w pełni moc obliczeniową obecnych platform do grania. Na komputerach PC jest duże zróżnicowanie i multum opcji, które możesz efektywnie wykorzystać. (. . .) Dla nas to powód do dumy i zadowolenia, że jesteśmy w stanie na każdej platformie udostępnić grę, która maksymalnie wykorzysta moc obliczeniową ich sprzętów.''
Miejmy nadzieję, że premiera gry obędzie się bez większych wpadek i otrzymamy produkt przetestowany i kompletny. W świetle tych słów wychodzi na to, że faktycznie producentom potrzebny był dodatkowy czas na przygotowania gry, aby dopracować ją na każdej z platform.
Tytuł zadebiutuje na rynku już 8 marca tego roku.