Aktualizacje The Last of Us Remastered i Left Behind poprawiaja działanie gry na PS4 Pro

Naughty Dog wypuściło aktualizacje do i dodatku , które poprawiają działanie obu produkcji na PlayStation 4 Pro.
Nie znamy dokładnej listy zmian, ale w aktualizacji kolejno 1.08 i 1.02 usunięto błędy, które pojawiły się w wersji połatanej na PS4 Pro oraz poprawiono wydajność gry w trybie 60 klatek na sekundę. W jaki sposób to osiągnięto? Do tej pory, gdy grę odpalano w trybie 60 klatek na sekundę na telewizorze z 1080p, obraz był renderowany w wyższej rozdzielczości i downscalowany do 1080p. Dzięki temu jego jakość była jeszcze lepsza, ale czasami gra gubiła płynność. Naughty Dog postanowiło więc usunąć downscalowanie i gdy odpalimy tytuły w trybie 60 FPS, renderowane będą w natywnym 1080p z cieniami najwyższej jakości.
Można oczywiście się sprzeczać czy taki ruch był niezbędny (studio uznało, że tak), ale tryb 60 FPS stworzony był dla osób, które chcą grać w jak najpłynniejsze gry, nawet kosztem lekkich różnic w grafice, więc ostatecznie - nikt nic nie traci.



