Powstawanie lokacji w Risen 2

Gry
565V
Powstawanie lokacji w Risen 2
Bartosz Dawidowski | 16.11.2011, 10:55

Wiemy, że Risen 2 wystąpi pod piracką Banderą. Pora przyjrzeć się, jak deweloperzy z Piranha Bytes pracują nad swoim najnowszym tytułem. Przy okazji obejrzymy pierwsze lokacje w grze.

Wiemy, że Risen 2 wystąpi pod piracką Banderą. Pora przyjrzeć się, jak deweloperzy z Piranha Bytes pracują nad swoim najnowszym tytułem. Przy okazji obejrzymy pierwsze lokacje w grze.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

W drugiej części gry Piranha Bytes użyła "silnika krajobrazowego" - deweloper nie musiał samodzielnie umieszczać wszystkich elementów wirtualnego środowiska na 3 wielkich wyspach, które znajdą się w Risen 2. Miejmy nadzieję, że grze wyjdzie to na zdrowie, bo takie "losowe" generowanie świata rzadko wygląda naprawdę dobrze. Przydałaby się też lepsza optymalizacja kodu na konsolach, bo pierwszy Risen działał znacznie lepiej na PC, niż na X360.

Gra zostanie wydana na X360 i PS3 w 2012 roku.

 


 

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper