Kingdoms of Amalur - erpegowy God of War?
W dwóch ostatnich materiałach deweloperzy z Big Huge Games starali się nam przekazać informację, że Kingdoms of Amalur to nie tylko dynamiczna, action-erpegowa sieczka, ale również gra pełna role-playowego wyrafinowania. Nie oszukujmy się jednak - to właśnie batalie są najważniejsze w tym tytule.
W dwóch ostatnich materiałach deweloperzy z Big Huge Games starali się nam przekazać informację, że Kingdoms of Amalur to nie tylko dynamiczna, action-erpegowa sieczka, ale również gra pełna role-playowego wyrafinowania. Nie oszukujmy się jednak - to właśnie batalie są najważniejsze w tym tytule.
Juggle, combosy, przełączanie się w locie na łuk i prucie ze strzał do przeciwników w powietrzu. Kingdoms of Amalur przypomina w tej chwili bardziej dynamiczne i hardkorowe Fable. Może być naprawdę nieźle, choć zdecydowanie widać wahnięcie w kierunku gry akcji. Premiera w lutym 2012 roku.