Premiera Ni No Kuni (PS3) klapą w Japonii
Wygląda na to, że spora kampania marketingowa Ni No Kuni w wersji na PS3 zakończyła się w Japonii klapą. Pomimo reklam emitowanych w TV Level-5 nie udało się sprzedać dużej ilości egzemplarzy swojej produkcji. Grę wyprzedziło w premierowym tygodniu nowe Call of Duty. Sprawdźcie też jak rozchodziło się Saints Row: the Third.
Wygląda na to, że spora kampania marketingowa Ni No Kuni w wersji na PS3 zakończyła się w Japonii klapą. Pomimo reklam emitowanych w TV Level-5 nie udało się sprzedać dużej ilości egzemplarzy swojej produkcji. Grę wyprzedziło w premierowym tygodniu nowe Call of Duty. Sprawdźcie też jak rozchodziło się Saints Row: the Third.
Jak prezentuje się tydzień, w którym wystartowała sprzedaż Ni No Kuni? Niezbyt dobrze dla tytułu od Level-5 i Studia Ghibli. Przez pierwsze dni sprzedało się zaledwie 67 tysięcy egzemplarzy tytułu na PS3. Gra została prześcignięta przez premierowe One Piece Gigan Battle 2 New World (116 tys. egzemplarzy) i przez Call of Duty: Modern Warfare 3 (180 tys. egzemplarzy wersji na PS3). Modern Warfare 3 wyprzedziło tym samym całą konkurencję w ostatnim tygodniu.
Saints Row: the Third rozeszło się natomiast w ilości zaledwie 36 tysięcy sztuk po premierze. Japończykom zdecydowanie nie przypadł do gustu zakręcony i wulgarny humor prezentowany w tej produkcji.
Warto przypomnieć, że Ni No Kuni w wersji na DS-a rozeszło się w pierwszym tygodniu po premierze w ilości 170 tysięcy sztuk. To na pewno da do myślenia Level-5, które prawdopodobnie nie będzie już zbyt chętne do wydawania kolejnych jRPG-ów na duże konsole. Wygląda na to, że japońskie role-playe będą z jeszcze większą siłą dominować na kieszonsolkach.