Bethesda przyznaje się do winy

Gry
1282V
Bethesda przyznaje się do winy
Bartosz Dawidowski | 02.12.2011, 11:36

Patch 1.20 miał naprawić przede wszystkim problemy z kulejącą płynnością Skyrim po długich posiedzeniach przy PS3. Wielu graczy odnotowało poprawę działania gry, ale za to pojawiły się inne problemy - we wszystkich wersjach gry. Bethesda w końcu zareagowała na nasze narzekania...

Patch 1.20 miał naprawić przede wszystkim problemy z kulejącą płynnością Skyrim po długich posiedzeniach przy PS3. Wielu graczy odnotowało poprawę działania gry, ale za to pojawiły się inne problemy - we wszystkich wersjach gry. Bethesda w końcu zareagowała na nasze narzekania...

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

To trochę kuriozalna sytuacja: patch, który miał naprawiać błędy wprowadził kilka zupełnie nowych, których nie było wcześniej. Smoki zaczęły się dziwnie zachowywać na wszystkich wersjach gry, a odporność na magiczne zaklęcia przestała działać poprawnie. W końcu Bethesda przyznała się do winy - na oficjalnym blogu możemy przeczytać następujące wyjaśnienie:

"W tym tygodniu wypuściliśmy patch 1.20 na wszystkich platformach i opublikujemy kolejną aktualizację w następnym tygodniu. Oczekujemy, że nastąpi to w pierwszej kolejności na PC, a następnie patch otrzymają PS3 i X360. Poprawimy m.in. złe naliczanie odporności magicznej, a także rzadki i zadziwiający przypadek smoków latających do tyłu. (...)

Po Gwiazdce będziemy kontynuować aktualizowanie gry - mowa tu o pełnych aktualizacjach jak i małych, częstych gameplayowych poprawkach (dostrajanie balansu poziomu trudności). PC będzie dostawać je z odrobinę większą częstotliwością, niż konsole, ze względu na brak procesu zatwierdzania kodu. (...)

Zdaliśmy sobie sprawę, że jeśli będziemy zbyt agresywni w naprawianiu małych błędów, ryzykujemy zepsucie jakiejś poważnej części gry. Będziemy ostrożni - priorytetem będą teraz poprawki dotyczące samego kodu, a nie danych. Questy i balansowanie poziomu trudności to zwykle poziom danych - tym zajmiemy się na poważnie dopiero w styczniowych aktualizacjach".

 

Jeszcze jedna nowina, tym razem wyłącznie dla graczy pecetowych: Creation Kit, pozwalający na tworzenie modów, zostanie udostępniony szerokiej publiczności w styczniu 2012 r.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim.

Źródło: własne

Czy lubisz alkohol?

Tak
29%
Pokaż wyniki Głosów: 29

Komentarze (120)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper