Sony - "VR sprzedaje się gorzej niż oczekiwano"
Wirtualna rzeczywistość miała stać się ważną gałęzią wirtualnej rozrywki. Jednak nie rozwija się tak szybko jak przewidywali najwięksi gracze na rynku.
Kilka lat temu Facebook, Sony i Valve rzucili duże pieniądze w stronę technologi VR. Wszystko wskazywało na to, że to będzie przełom w postrzeganiu komputerowe rozrywki. Jednak teraz w 2018 roku pojawiają się głosy, że jednak nie jest do końca tak kolorowo jak przewidywano. Jednym z wspomnianych inwestorów w technologię VR było Sony. Ich PlayStation VR sprzedał się w ponad 2 milionach kopii. Jednak w czasie wczorajszej konferencji z inwestorami Sony poinformowało, że wzrost rynku VR jest poniżej oczekiwań.
Astro Bot: Rescue Mission - platformówka VR od twórców The Playroom
VR rozrasta się jednak, wciąż pozostaje niszą. Po części winni są twórcy, którzy wytwarzają tytuły ekskluzywne dla różnych platform i nie uderzają w szerokie grono odbiorców. W miejscu stoi też technologia. Nie pojawiają się nowe headsety, a rozwój technologii zwolnił.
Co jeszcze wstrzymuje VR? Droga cena sprzętu, brak dobrych tytułów, zbyt dużo okablowania, a także czas potrzebny na skonfigurowanie platformy. Mimo wszystko Sony nie przestanie inwestować w PSVR i chce widzieć go w przyszłości swojej marki.
15 gier na PSVR które trzeba ograć