Capcom planuje wypuszczać trzy duże gry każdego roku
![Capcom planuje wypuszczać trzy duże gry każdego roku](https://pliki.ppe.pl/storage/36369216ad228be36f16/36369216ad228be36f16.jpg)
Capcom może pochwalić się stabilnym wzrostem dzięki ostatnim hitom w postaci Resident Evil 7 oraz Monster Hunter World. Za rogiem czeka Resident Evil 2, Devil May Cry 5, a Japończycy mają plan podkręcić tempo wydawania gier.
Wczoraj Capcom opublikował raport za ostatnim kwartał fiskalny. Poza informacjami o sprzedaży gier i ogólnymi wiadomościami dla inwestorów, pojawiają się także oficjalne plany japońskiej firmy na najbliższe lata.
Resident Evil 2. Claire zwiedza prosektorium i walczy z Lickerami na nowym wideo
![Gofrownica ADLER AD 311 Biały](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/76/769764/145849_0.jpg)
![Ładowarka samochodowa XQISIT 44642 Czarny](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/39/3956346/Ladowarka-samochodowa-XQISIT-44642-Czarny-front.jpg)
![Mop parowy CECOTEC HydroSteam 3030 Active](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/70/7019874/Mop-parowy-CECOTEC-HydroSteam-3030-Active-front.-wer.jpg)
![Filtr do oczyszczacza SHARP FZ-A51HFR](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/88/880670/284835_0.jpg)
Capcom zauważył, że duże i dopracowane gry to sposób by znacząco się rozwijać, co pokazała im sprzedaż Resident Evil 7, świetny wynik Monster Hunter World oraz ogromne zainteresowanie jakie wzbudza przedpremierowo Resident Evil 2 i Devil May Cry 5.
Wydawca w oficjalnym dokumencie zaznaczył, że chce podkręcić tempo i wydawać trzy duże gry każdego roku fiskalnego zamiast dwóch jak było do tej pory. To pozwoli nie tylko być obecnym w świadomości konsumenta, ale także wprowadzać na rynek sporo nowych i starych marek, a tych drugich Capcom akurat ma wyjątkowo dużo.
Inną ciekawą informacją jest to, że Capcom chce mocniej postawić na gry, które da się wspierać po premierze. Zamiast wydawania gry, którą wypuszcza się i zapomina o niej, dostać mamy więcej produkcji, które skupiają się na popremierowym wsparciu jak chociażby Monster Hunter World. To ma pozwolić Capcomowi wyciągać jeszcze więcej na poziomie finansowym ze swoich gier i lepiej amortyzować koszty produkcji.