The Division 2 rozdaje gadżet. Ubisoft zachęca do zamówień przedpremierowych
Ubisoft wchodzi w kolejny etap promocji The Division 2. Firma zachęca do zainteresowania się produkcją dorzucając do zamówień przedpremierowych specjalny gadżet związany z grą. Fani mogą zebrać również cyfrową zawartość.
15 marca odbędzie się premiera The Division 2. Gra zmierza jednocześnie na trzy platformy (PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery osobiste) i standardowo Ubisoft zachęca do zainteresowania się tytułem najróżniejszymi dodatkami.
The Division 2 nie będzie komentowało polityki. "To złe dla biznesu"
Już wcześniej studio informowało o cyfrowych dodatkach dla zamówień przedpremierowych The Division 2 – gracze mogą zgarnąć Pakiet Obrońcy Kapitolu zawierający kombinezon, strzelbę oraz schemat broni. Klienci otrzymają również dostęp do prywatnej bety, więc sprawdzą grę jeszcze przed premierą.
Teraz firma z okazji zbliżającego się Black Friday zaoferowała kolejną promocję – zamawiając dowolną wersję The Division 2 klienci zgarną na premierę fizyczny i cyfrowy bonus w postaci zawieszki - Misia Tommy.
„Z okazji zbliżającego się Black Friday firma Ubisoft® ogłosiła, że w dniach od 15 do 26 listopada gracze, którzy zamówią w przedsprzedaży dowolne wydanie gry Tom Clancy’s The Division® 2 otrzymają przy premierze fizyczny gadżet – Misia Tommy – 12-cm zawieszkę na plecak będącą repliką maskotki dostępnej w grze. Osoby składające zamówienie przed premierą otrzymają również kod odblokowujący dostęp do cyfrowej wersji Misia Tommy.”
Możemy mieć pewność, że gadżet zostanie powiązany z fabułą lub też jednym z zadań. W sumie jest to ciekawa forma promocji gry, która będzie pewnie jedną z najważniejszych premier w katalogu Ubisoftu kolejnych miesięcy.
Oferta będzie dostępna w Media Markt, Euro RTV AGD i Media Expert.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tom Clancy's The Division 2.