Battlefield 5. DICE spowolni czas zgonu
Rozgrywka w Battlefieldzie 5 jest nieco bardziej wymagająca niż ostatnie części serii. Mecze są dynamiczniejsze, co wiąże się z tym, że szybciej zabijamy i giniemy.
Chociaż w Battlefield 5 system strzelania jest nieco bardziej wymagający i gracze muszą się nauczyć kontrolowania broni, czas zabijania (ang. time to kill) przypomina bardziej arcade'owe shootery. Wystarczy kilka celnych strzałów, aby przeciwnik padł trupem.
Battlefield 5 się nie sprzedaje? Gra przeceniona już o 50% w amerykańskich sklepach
Najwyraźniej wielu graczy nie jest zadowolonych z tego jak szybko można zginąć w grze, ponieważ DICE zapowiedziało zmiany systemu TTK/TTD.
Na Reddicie twórcy opublikowali szereg zmian, jakie wejdą wraz z Teatrem Wojny, który ukaże się już 4 grudnia. Oprócz nich deweloperzy zadeklarowali, że wraz z propozycjami od graczy będą pracowali nad polepszeniem czasu potrzebnego na zabicie przeciwnika. W tym celu ma zostać stworzony serwer testowy, którego znamy już chociażby z Battlefielda 1.
Zauważyliśmy, że wielu graczy jest sfrustrowanych tym jak szybko i często się ginie. Dlatego z uwagi na nowych graczy i weteranów serii zamierzamy polepszyć to doświadczenie i skrócić TTK.
Chcemy zaproponować Wam możliwość zaangażowania się w testowanie eksperymentalnych zmian w celu poprawy doświadczenia i stworzenia głębszego potencjału rozgrywki.
Zmiany mają być dostosowane do graczy różnych platform, jednocześnie nie psując frajdy z rozgrywki wszystkim konsumentom niezależnie od tego na czym grają.
Pełną listę zmian i planów związanych z pierwszym rozdziałem Teatrów Wojny: Overture znajdziecie w tym miejscu.