Xbox Anaconda ma oferować ray tracing. Specyfikacja konsoli podana przez informatorów
Microsoft pracuje nad konsolą nowej generacji. Devkity Xbox Anaconda już wkrótce wylądują u pierwszych deweloperów i z tego powodu w Sieci pojawiła się specyfikacja urządzenia.
Według plotek jeszcze w tym roku zobaczymy nową generację od Microsoftu. Amerykanie pracują nad sprzętem od kilku lat, a premiera zdaniem przecieków odbędzie się w 2020 roku. Niestety, zespół Phila Spencera powinien ogłosić jakiekolwiek informacje dopiero na E3 2019.
Microsoft może zaproponować dożywotni dostęp do Xbox Live Gold
Od kilku dni napływają bardzo ciekawe informacje dotyczące specyfikacji oraz możliwości nowego Xboksa. W sprawie sprzętu wypowiedział się hmqqq – zweryfikowany użytkownik forum ResetEra, który wcześniej potwierdził swoje kontakty z amerykańską korporacją – i gracz wspomniał o kilku ciekawostkach.
Jego zdaniem przeciek dotyczący specyfikacji jest „częściowo” prawdziwy, ale konsola na pewno będzie wspierać technologię śledzenia promieni. Ray tracing ma zostać zaprezentowany na Game Developers Conference, po którym pierwsi deweloperzy otrzymają devkity.
Zbliżające się GDC ma być naprawdę interesujące, ponieważ na wydarzeniu Microsoft wytłumaczy podobno decyzję dotyczącą powstania Xbox Lockhart – w ubiegłym roku wspominaliśmy, że jest to prawdopodobnie „słabszy i tańszy Xbox Anaconda”.
Informatorzy donoszą, że Xbox Anaconda będzie oferował następującą specyfikację:
- Procesor: Custom 8 cores / 16 Threads Zen 2 CPU
- Grafika: Custom NAVI @12+ teraflops
- Pamięć: 16GB GDDR6
- HDD: 1TB NVMe SSD @ 1+GB/s
- DirectX Raytracing + MS AI