The Division 2 ma problem z doczytywaniem tekstur i LoD na PS4 Pro

Do premiery The Division 2 zostały już tylko ostatnie dni. Niestety okazuje się, że produkcję Ubisoftu cały czas trapi pewien graficzny problem.
Gracze zgłaszali już ten "glitch" w zamkniętej becie The Division 2, ale wygląda na to, że deweloperzy nie byli w stanie poprawić tego błędu.
O co chodzi? Życie posiadaczy PS4 Pro (choć zgłaszają się też właściciele podstawowego modelu PS4) uprzykrza w otwartej becie niepoprawne wczytywanie się tekstur i złe działanie LoD (Level of Detail). Przez zbyt długi czas na ekranie obserwujemy tekstury w niskiej rozdzielczości i obiekty z uproszczoną geometrią (czasem nawet gdy postać stoi w ich bezpośrednim sąsiedztwie).




Problem został już zgłoszony na oficjalnym forum gry, ale trudno powiedzieć, czy zostanie rozwiązany do premiery The Division 2, która przypada na 15 marca. Dwa tygodnie w świecie gamedevu to niestety mało a "betę" należy traktować w takim przypadku raczej jako demo, a nie próbkę kodu, która może zostać znacząco poprawiona do premiery. Mimo wszystko trzymamy kciuki, że Ubisoft zapnie wszystko na ostatni guzik bez strat w płynności animacji.
Za informację o problemie dziękuję naszemu czytelnikowi Bartoszowi J.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tom Clancy's The Division 2.