The Legend of Zelda: Ocarina of Time jako gra multiplayer
The Legend of Zelda: Ocarina of Time jako gra sieciowa? Dzięki pracy grupy modderów ,projekt jest coraz bliżej ukończenia.
Scena modderska ma spore pole do popisu, gdy popatrzymy na grunt emulacji. Same w sobie emulatory Nintendo 64 nie są tak dokładne, jak chociażby osławiony już Dolphin czy PPSSPP. Jednak dają podstawę do tworzenia nowych projektów.
The Legend of Zelda: Link's Awakening. Remake wiernie oddaje ducha oryginału
OoT Online, czyli Okaryna Czasu przez Sieć, to jeden z ciekawszych projektów, nad którym prace wystartowały w październiku zeszłego roku. Grupa ludzi postanowiła stworzyć przy użyciu emulacji, sieciową wersję najlepszej Zeldy.
Pierwsze efekty zostały osiągnięte wyjątkowo szybko i od tego czasu projekt rozwija się dobrym tempem. Początkowo o postępach informowano na forum, później przeniesiono się na Twitcha, gdzie organizowane są transmisje, w których trakcie deweloperzy pokazują nam to, ile już zrobiono.
Celem jest stworzenie sieciowej gry, w której może grać maksymalnie do 15 osób. Na ten moment, we wczesnej wersji, z sobą mogą grać dwie osoby, przemierzać razem świat i walczyć z przeciwnikami. W ostatecznej wersji projektu ma pojawić się opcja walki PvP.