Quixel i Megascan. Fotorealistyczna grafika w Unreal Engine

Gry
2934V
Quixel i Megascan. Fotorealistyczna grafika w Unreal Engine
Bartosz Dawidowski | 22.03.2019, 12:18

Po wczorajszym demie technicznym najnowszej wersji Unreal Engine pora na kolejną imponującą prezentację graficzną - tym razem ze strony Quixel.

Quixel zaprezentował na GDC 2019 swoją technologię Megascan, która wykorzystuje środowisko Unreal Engine do odtwarzania skanów miejsc z realnego świata.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozwiązanie Quixela ma być przepustką do szybkiego tworzenia fotorealistycznych krajobrazów w grach i prezentacjach 3D. Firma sprzedaje innym deweloperom biblioteki zeskanowanych tekstur/lokacji, które można następnie wykorzystać w swoich projektach.

Do stworzenia prezentacji, którą widzicie poniżej, Quixel wykorzystał skany wybranych miejsc z Islandii. Pewnie doczekamy się za kilka lat (w next-next genach?), takiej oprawy wizualnej w formie interaktywnej. Kiedyś to będzie!

 

Źródło: własne

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper