Yoshi's Crafted World. Twórcy komentują poziom trudności
Yoshi's Crafted World zbiera dobre recenzje, ale wielu graczy oczekiwało większego wyzwania pod względem trudności gry. Do zarzutu odniósł się jeden z ludzi stojących za jej stworzeniem.
Yoshi's Crafted World zaliczył bardzo dobry start i trafił do szerokiego grona odbiorców. Gra przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych graczy, jak i tych najmłodszych, którzy dopiero zaczynają swoje przygody w świecie interaktywnej rozrywki.
Yoshi's Crafted World - recenzja gry. Po staremu, ale kartonowo
W najnowszym odcinku serii "Nintendo Dream", asystent producenta Yoshi's Crafted World, Nobuo Matsumiya, wyjaśnił kilka kontrowersyjnych aspektów gry:
Podczas gdy niektórzy gracze chcą tego samego wyzwania, jakie miało miejsce przy Yoshi's New Island, myślę, że są też tacy, którzy chcą cieszyć się samym światem.
Gość programu wypowiedział się także na temat tego, w jaki sposób chcieli balansować trudnością gry poprzez umieszczanie różnych znajdziek:
Ponieważ chcemy, aby ludzie cieszyli się stworzonym przez nas światem, celowaliśmy w taki poziom trudności, który zapewni dobrą zabawę. Nawet pomimo tego, że gra polega na zbieraniu kwiatków, aby przejść do następnego poziomu, to w ramach każdej wyprawy kolekcjonujemy także Poochy na odwrocie plansz i różne materiał rzemieślnicze. Oznacza to, że gracze będą wciąż powtarzać poziomy, aby wszystko zebrać.
Taki sposób na budowanie poziomu trudności jest dla wielu co najmniej kontrowersyjny. Gracze coraz częściej buntują się przeciwko wydłużaniu rozgrywki poprzez umieszczanie dużej liczby elementów do zebrania.