Capcom o next-genach: "mamy silnik przystosowany do nowych konsol"
Konsole nowej generacji nadciągają a Capcom twierdzi, że jest w pełni przygotowany do wyzwania.
Przejście do hardware'u nowej generacji zawsze niesie ze sobą podwyższenie kosztów produkcji gier dla wydawców i deweloperów. Capcom podkreśla jednak już teraz, że jest w pełni przygotowany na nowe wyzwania.
Darmowy okres z Monster Hunter World na PS4
Wszystko za sprawą silnika RE Engine, wykorzystanego już w ostatnich wydawnictwach z serii Resident Evil. Capcom podkreśla, że ta technologia została zbudowana od fundamentów z myślą o łatwym dopasowaniu jej do wymagań nowych konsol.
"Od najwcześniejszych faz budowania silnika RE Engine zachowywaliśmy zdolność dopasowania go do tworzenia gier na next-genach. Dlatego uważamy RE Engine za jedną z naszych największych przewag i element, który bardzo pomoże w tworzeniu tytułów nowej generacji" - powiedział przedstawiciel Capcomu na spotkaniu z inwestorami.
Z pewnością jako jeden z kluczowych wydawców m.in. dla Microsoftu (seria Dead Rising) Capcom został już wtajemniczony w next-genowe plany. Spodziewamy się, że Microsoft ujawni szerokiej publiczności swoją next-genową konsolę już w trakcie targów E3 2019, które odbywać się będą w dniach 11-14 czerwca 2019 r.
Warto w kontekście Capcomu przypomnieć, że do 20 maja można grać za darmo w Monster Hunter World.