Frostbite gotowy na next-geny. Demo renderowania włosów od EA
Kolejne firmy zapewniają, że są już gotowe na nową generację sprzętu do grania.
Capcom zapewnia, że jest gotowy na next-genowe konsole za sprawą silnika RE Engine, Sony pokazuje o ile szybciej będą się ładować gry na PS5, a DICE/EA tym razem chwali się technologią związaną z renderowaniem włosów.
Capcom zapewnia, że jest gotowy na next-geny
Wszystko oczywiście w kontekście silnika Frostbite, o którym z pewnością usłyszymy również w kontekście nowych konsol od Microsoftu i Sony.
Zobaczcie sami, jak to wygląda na filmikach poniżej. EA i DICE już zapowiedziały, że będą prezentować znacznie więcej materiałów wideo z next-genowymi możliwościami technologii Frostbite w najbliższych tygodniach.
Przy okazji warto rzucić okiem na loadingi, jakich możemy spodziewać się na nowym PlayStation.