Najmłodsi gracze targetem nowych reklam Switch
Nintendo opublikowało z okazji E3 2019 dwie nowe reklamy Switch.
Tym razem firma próbuje wkraść się w łaski najmłodszych graczy (a w zasadzie ich rodziców, bo to oni rozdysponowują "kieszonkowe" pociech). Wcześniej w reklamach Switch dominowały raczej osoby w wieku ok. 20-30 lat.
Dr DisRespect zbanowany po relacji z E3 2019
W pierwszej reklamie możemy zobaczyć wspólne zmagania w Super Mario Maker 2. Gra wspiera lokalny tryb multiplayerowy dla 4 osób, co Nintendo prezentowało w najmniejszych szczegółach w obszernym gameplayu z Super Mario Maker 2. Gra trafi na rynek 28 czerwca 2019 r.
"Głównym bohaterem" drugiej reklamy Nintendo jest obecne już na rynku Super Smash Bros. Ultimate, które zgarnęło rewelacyjne oceny w recenzjach (średnia 9.3 z 99 recenzji zgromadzonych na Metacritic).